het was leuk dat je meeging, weer iemand waar het leuk mee rijden is, de groep wordt langzaam groter.
Bedankt voor de nuttige tips over hoe om te gaan met routes en sporen van anderen op de navigatie-apparatuur. Laat me in elk geval overwegen om toch maar een Garmin aan te schaffen, omdat die wel met sporen kunnen omgaan en Tommetjes niet.
Dit zijn enkele sfeerbeelden van de Heuvellandrit van 25 oktober 2014.
Gefilmd met een GoPro 3+ Black Edition: 720p (25fps). Perspectief Medium.
Bewerkt met iMovie.
Muziek van Paul Hardcastle: New Dawn.
[youtube]z5uRELtfYO8[/youtube]
het routebestand staat in een post ergens bovenin, keuze uit de diverse formaten.
Tjeu vertelde dat je het beste het track-bestand kunt gebruiken, als je met Garmin werkt.
Het track-bestand laat precies zien, welke route ik bedacht had, en de Garmin kan daar zelf een bruikbare route van maken, terwijl je de track zelf ook nog in beeld kunt houden.
Voor meer tips hierover verwijs ik naar Tjeu, die wist dat goed uit te leggen.
Blijkbaar een blinde vlek of peop in mijn ogen gehad, staat gewoon hier boven, komt helemaal goed! November wordt ook de warmste ooit, ga dan nog eens een dagje toeren, zit toch maar thuis …
als je gaat, rijd voorzichtig.
Afgelopen weekend was het hier en daar al glibberig, en ik schat zo in dat het snel slechter wordt (afgevallen blad, boerenverkeer).
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je straks niet meer thuis zit, maar bezig bent met het herstellen van je RT of erger.