GEWEEST: 25 oktober 2014 - RT-Forumtour - Rund um Gulpen

Jos,

dat is onze specialiteit, ondanks mindere omstandigheden er toch wat leuks van maken.

En voor alle anderen die dat mee willen maken, gewoon op het forum blijven opletten of we weer een nieuw ritje op stapel zetten en dan gewoon meegaan.

Groeten, Aad

Voor mij was dit de eerste rit op deze manier met alleen BMW rijders
ondanks het iets mindere weer en soms glibberige wegen was het een gezellige dag

groeten tot volgende keer Tjeu

Muziek van Paul Hardcastle: New Dawn

[youtube]z5uRELtfYO8[/youtube]

Rogé, zoals gewoonlijk complimenten met het bewerken van de film _004

Idd het was her en der best gladjes door de Belgische en Limburgse Landwirtschaft Big RT Smile

Gr Bas

Tjeu,

het was leuk dat je meeging, weer iemand waar het leuk mee rijden is, de groep wordt langzaam groter.

Bedankt voor de nuttige tips over hoe om te gaan met routes en sporen van anderen op de navigatie-apparatuur. Laat me in elk geval overwegen om toch maar een Garmin aan te schaffen, omdat die wel met sporen kunnen omgaan en Tommetjes niet.

Tot ziens.

Aad

Tjeu, uiteraard ook bedankt dat ik steeds beter het maximale uit de Navi V kan halen _004

Gr Bas

Dit zijn enkele sfeerbeelden van de Heuvellandrit van 25 oktober 2014.
Gefilmd met een GoPro 3+ Black Edition: 720p (25fps). Perspectief Medium.
Bewerkt met iMovie.
Muziek van Paul Hardcastle: New Dawn.
[youtube]z5uRELtfYO8[/youtube]

Mooi gebied zo te zien, jammer van het weer :cry:

Kun je het routebestand uploaden?

Wat is motorrijden toch prachtig. . . mooie impressie weergeven in een (groothoek)perspectief waardoor je veel landschap ervaart!

Prachtige sfeerbeelden. Lekker weinig verkeer = voordeel van de mindere weersomstandigheden. _004

Bert,

het routebestand staat in een post ergens bovenin, keuze uit de diverse formaten.
Tjeu vertelde dat je het beste het track-bestand kunt gebruiken, als je met Garmin werkt.
Het track-bestand laat precies zien, welke route ik bedacht had, en de Garmin kan daar zelf een bruikbare route van maken, terwijl je de track zelf ook nog in beeld kunt houden.
Voor meer tips hierover verwijs ik naar Tjeu, die wist dat goed uit te leggen.

Groet, Aad

:blush: :blush: Blijkbaar een blinde vlek of peop in mijn ogen gehad, staat gewoon hier boven, komt helemaal goed! November wordt ook de warmste ooit, ga dan nog eens een dagje toeren, zit toch maar thuis … :cry:

Bert,

als je gaat, rijd voorzichtig.
Afgelopen weekend was het hier en daar al glibberig, en ik schat zo in dat het snel slechter wordt (afgevallen blad, boerenverkeer).
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je straks niet meer thuis zit, maar bezig bent met het herstellen van je RT of erger.

Mocht je besluiten om toch te gaan, veel plezier.

Groet, Aad

Thnx, we zien wel hoe het loopt :mrgreen:

Voor naslag overgeheveld naar het archief in . . .

Forumoverzicht ‹ R-RT Toeren en andere gezamenlijke initiatieven ‹ GEWEEST . . . .