dat is schrikken.
Ik zie dat het mijn ex-motor is (herkenbaar uit duizenden) en die is inderdaad gemaakt onder een beschermde/gelukkige gesternte, volgens mij.
Ben blij te lezen dat jij er zo goed van afgekomen bent, dat moet toch een behoorlijke klap geweest zijn.
Ja inderdaad jouw ex- … Altijd erg zuinig op geweest en veel plezier aan gehad, maar dat is nu even over helaas… Wat dat betreft baal ik als een stekker, want het was echt een fijne machine.
Die klap was inderdaad vrij behoorlijk, ik lag sneller aan de andere kant van de auto dan ik dacht.
Ik had inderdaad vernomen van Kenny dat je de echte kilometers maakte, dat deed mij deugt, want ik maakte die zeker niet!
Zo te zien aan de foto’s is de schade behoorlijk, maar is het echt einde-oefening, denk je?
Dat zou heel erg zonde want ik had begrepen hoe tevreden je er verder over was.
Ik hoop dat het allemaal goed komt voor je, is je van harte gegund.
Hopelijk is het spoedig en naar jou tevredenheid afgehandeld qua verzekeringen e.d. en dat je spoedig weer kan gaan genieten.
Ben in ieder geval blij dat jij er verder goed van afgekomen bent, dat is natuurlijk het aller belangrijkste!
Zonde & heel erg sneu van de motor, mijn en jou 1e RT, de grondslag van onze gezamenlijke liefde, maar dat kan hersteld en/of vervangen worden, uiteindelijk.
Ja en zo is het Rob… Over de schade, tja de voorpoten begaven het, die waren al geknikt door de klap en met het opladen hoorde en zag ik ze knikken en begonnen ze olie te lekken. De diverse kuipdelen hebben verschillende schades en ook zag je duidelijk dat bepaalde naden tussen de kuipdelen iets ruimer waren dan ze horen te zijn. Ik ben geen expert, verre van, maar zelfs ik zie wel dat het hele spul aardig ontzet is. Eerst maar eens afwachten wat de expert er van vind. Dan verder plannen
Laten we het beste er van hopen maar verstandig dat je rekening houdt met minder prettig nieuws aangaande de motor.
Hoe sneu het ook moge zijn.
Zo te zien aan de foto’s vrees ik ook met grote vreze.
Een RT kan veel hebben, maar dit is echt een enorme klap geweest, ik kreeg kippenvel toen ik jou relaas zo las en de foto’s bekeek.
Brrr.
Not nice, not nice at all!
Laten we hopen dat het verzekeringstechnisch dan allemaal goed voor jou uitkomt.
Beste Patrick,
Ook ik ben erg blij dat je dit ongeluk vrijwel zonder schrammen ed. hebt overleefd.
Het lijkt me voor je vader vreselijk je zoon en de motor zo te zien. Gelukkig kon je hem zelf vertellen wat er gebeurd is en dat scheelt heel veel. Straks als de bibberaties weg zijn en je kan gewoon weer koffie drinken, de eerste lijkt me erg moeilijk, dan kan je weer verder kijken. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze klapper.
Ik krijg het al koud van de aanblik van de motor zo. Jij mag inderdaad wel stellen dat je enorm veel geluk hebt gehad. Al verwacht ik wel dat de pijn de komende dagen nog wel zal toenemen. Ik denk dat je die klap nog regelmatig een keer zult horen. Veel sterkte in ieder geval en hopelijk gaat de afwerking met de verzekering ook goed. Dit is een van die dingen die je niet wilt meemaken.
Getuige de angstaanjagende beelden, die mij de koude rillingen bezorgen, heb je kennelijk een beschermengeltje bij je gehad. Wat heb jij een mazzel gehad dat je er zelf goed vanaf bent gekomen. Maar deze ervaring zal je toch nog heugen, man.
Ziet er heftig uit! Gelukkig heb je zelf niets.
1.5 jaar geleden reed er ook bij mij een vrachtauto achteruit. Hij zag mij niet. Ik kon niet snel genoeg achteruit huppen toen. Heb me maar van de motor laten rollen. Totall los.
Sterkte met ce afwikkeling van deze ellende. En nogmaals, jij hebt niets en dat is waar het om gaat.
Oef, dat is schrikken! Gelukkig ben je er zelf relatief ongeschonden vanaf gekomen. Veel sterkte met de afwikkeling en vooral met het verwerken van de schrik.
Rob
Man, jij hebt echt een engeltje op je schouder. Wens je heel veel sterkte de komende dagen en hoop dat alles naar wens verloopt. Hoop dat dit eenmalig voor je was.
Holy shit! Dat zie je niet elke dag, gelukkig!
Ben heel blij dat je bij dit gebeurtenis ongewond blijft. Duim op een gunstig afhandeling door je verzekering…
Hopelijk heeft de autobestuurder wat geleerd _003
Bedankt voor de reacties. De automobilist had mij inderdaad niet in de gaten. Samenloop van omstandigheden denk ik, maar ook ik leer hier wel weer van en de automobilist ook, dat weet ik zeker. Bang om weer op te stappen ben ik gelukkig totaal niet.
Wat ook gewoon fijn was, was het feit dat de hulpdiensten zoals politie en ambulance erg rustig bleven, ze maken een praatje met je en reden zelf ook, hadden zelf ook wel eens een crash gemaakt en dan praat dat een stuk makkelijker. Vakmensen waar ik zeer zeker mijn pet voor afneem