Foto recyclizer

Het advies wat ik iemand anders gegeven heb is om een “blinde” test te doen;
Laat een bekende op jou motor óf de PowerFuck, ehm, sorry PowerFRK, óf de Recyclizer óf niets monteren, zonder dat jij dat ziet.
Ga dan een 30 minuten rijden, kom weer terug, laat die bekende dan dit wederom doen, ga dezelfde route rijden, kom dan weer terug en nogmaals laat die bekende zijn “magic” doen.

Als je dat 3x gedaan hebt, en je weet niet welke gemonteerd geweest is, ben je m.i. echt eerlijk(er) naar jezelf.
Want een hoop is toch wel emotie, en je dient je verstand voorrang te geven (tja), en dan is een dergelijke blinde test volgens mij doeltreffend(er).

De Recyclizer voor maar 30-40euros is de beste omdat u de meest resultaat krijgt voor uw geld.
Ik heb ook een eenvoudig versie met een enkele weerstandje zelf gemaakt voor 25 euros- en dat helpt ook .
Als je via Ebbo ineens verstaat hoe het werkt, dan zie je hoe eenvoudig het is…

Bij mij had ik een zeer goed resultaat met goed synchroniseren en iridium bougies van NGK. Verders tank ik altijd Shell Vpower en de motor loopt perfekt. Meestal doet een goede grote beurt wonderen.

Heb voor 4 juni een afspraak staan om te synchroniseren, dus ben benieuwd naar het resultaat