FORUMKORTING BIJ MOTORKLEDING ZAANSTAD

Hier verwelkomen we op ons forum Motorkleding Zaanstad.

http://www.motorkledingweb.nl

In deze topic zullen regelmatig interessante kortingen voor de forumleden worden aangeboden.

Aanbieding is afgelopen

Niergordel aanbieding; van 24,50 voor 15,- euro en gratis thuisbezorgd.
Niergordel. Perfecte ondersteuning van de onderrug tijdens wat langere motorritten. Voorkomt doorzitten en een pijnlijk gevoel in je rug. Maakt motorrijden comfortabeler en vermindert vermoeidheidsverschijnselen. Ondersteunt de spieren, houdt je rug warm. Deze niergordels zijn ademend, dus geen last van transpireren. Stevige achterkant met baleinen en een stretchband met klittenbandsluiting. Kan zo strak of los gedragen worden als jezelf prettig vindt.
Ook te gebruiken door rugpatienten tijdens wandelingen, fietsen of autorijden.
Verkrijgbaar in de maten L, Xl en XXL.
L voor jeansmaat 28-32
XL voor jeansmaat 32-36
XXL voor jeansmaat 36-42

Bestellen kan door overmaking van 15,- euro. Dat is incl, de verpakkings- en verzendkosten, op rekeningnummer NL20INGB0005196532 t.n.v. Motorkleding Zaanstad in Assendelft.

Als je mij na je betaling nog een E-mail stuurt met jouw volledige naam en adres en je gewenste maat,of je jeansmaat, dan zorg ik ervoor dat jouw niergordel per kerende post keurig bij je thuis wordt afgeleverd.

Motorkleding Zaanstad in Assendelft (NH) We just try harder
Niergordel.jpg

Van € 19,75 voor € 15,- winddichte ademende motorkol. Sluit aan de achterzijde d.m.v. Klittenband. Past altijd en nooit meer tocht en koude wind onder je helm en in je nek. Bestellen kan door overmaking van € 15,- euro (dat is dus incl. De verpakkings- en verzendkosten) op rekeningnummer NL20INGB0005196532 t.n.v motorkleding Zaanstad in Assendelft. Als je mij na jouw betaling nog een mailtje stuurt met je volledige naam en adres, dan zorg ik ervoor dat jij je windstopper per kerende post krijgt thuisgestuurd.
image.jpg

De motorkollen zijn favoriet en weer in voldoende aantallen op voorraad.
image.jpg

Het perfecte transparante onderhoudsmiddel voor kuipruiten. V.a. € 12,-
http://www.motorkledingweb.nl/vuplex_voor_kunststofruiten/view_all_products.html

Aanbieding is afgelopen

Aanbieding is afgelopen

Mooie lichte waterdichte en ademende motorhoes voor je BMW met top- en zijkoffers.
Verstelbare kliksluiting aan de onderzijde en elastiek aan de voor- en achterzijde.
De voorzijde van de hoes is nog voorzien van twee ingenaaide ogen, waar een slot doorheen kan.
Nu voor 47,50,- euro thuisbezorgd. Dus de prijs is incl. de verpakkings- en verzendkosten
Deze motorhoes past over de R1100RT, R1150RT, R1200RT en de GS modellen.

Bestellen kan door overmaking van 47,50,- euro op rekeningnummer NL20INGB0005196532 t.n.v. Motorkleding Zaanstad in Assendelft. Als je mij na je betaling nog een E-mail stuurt met je volledige naam en adres, dan zorg ik ervoor dat jij jouw motorhoes keurig per verzekerde pakketpost krijgt thuisbezorgd.

Deze motorjassen zijn inmiddels uitverkocht!!!
Ook de motorrijders van de Verkeersregelaarscentrale http://www.vkrc.nl rijden in fluor gele motorjassen, zwarte motorbroeken en fluor gele Caberg motorhelmen van Motorkleding Zaanstad.

Waterdichte ademende Cordura Fluor gele motorjas. Voorzien van uitritsbare thermo binnenjas, 4 ventilatieritsen, volledig uitgevoerd met CE gekeurde protectoren op de schouders, ellebogen en rugprotector. Normale verkoopprijs 156,- euro. Voor BMW RT forumleden 135,- euro (15% korting)
Bright vision MZ.JPG

Mooie lichte waterdichte en ademende motorhoes voor je BMW met top- en zijkoffers.
Verstelbare kliksluiting aan de onderzijde en elastiek aan de voor- en achterzijde.
De voorzijde van de hoes is nog voorzien van twee ingenaaide ogen, waar een slot doorheen kan.
Nu voor 45,- euro thuisbezorgd.
De prijs is dus incl. de verpakkings- en verzendkosten
Deze motorhoes past over de R1100RT, R1150RT, R1200RT en de GS modellen.

Bestellen kan door overmaking van 45,- euro op rekeningnummer NL20INGB0005196532 t.n.v. Motorkleding Zaanstad in Assendelft. Als je mij na je betaling nog een E-mail stuurt met je volledige naam en adres, dan zorg ik ervoor dat jij jouw motorhoes keurig per verzekerde pakketpost krijgt thuisbezorgd.

[/b]

Alleen voor leden van het RT forum. Leren waterdichte motorlaarzen voor slechts 89,- euro met gratis een paar regen overhoezen. Gratis bezorgd in Nederland. Voor meer info even een Pb’tje.
http://www.motorkledingweb.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/bad4c6a400166099430bd7a115f783a5.jpg

Aanbieding is afgelopen

De nieuwste Garmin Zumo XT motornavigatie is nu verkrijgbaar. De landelijk vastgestelde prijs bedraagt voor deze beste motornavigatie ooit € 499,-
Als lid van het BMW RT Boxer forum, mag ik de leden een eenmalige korting aanbieden van € 24,-

De korting ontvang door tijdens jouw bestelling https://www.motorkledingweb.nl/product/garmin-zumo-xt-2020-motornavigatie/ in het kortingscode vak RTFORUM in te voeren. De korting verschijnt dan automatisch op jouw factuur.