Lijkt een goede actie maar hoe gaat dat nu verder komen er Forumpasjes tegen (geringe) vergoeding of geld het aanbod gewoon voor iedereen net als met de AH voordeelpas die ook iedereen gratis krijgt.
Blijft natuurlijk dat bedrijven die en tegen aantrekkelijke prijzen leveren en toch een goede service geven interessant.
Ik kom ook al enkele jaren in Assendelft, achter 2x Metzeler, de laatste 23k, nu een PR2, omdat hij geen Metzeler op voorraad had.
Eens kijken of die het ook zo goed doet!
Voor heb ik nu een BT21, nog geen 10k en eigenlijk zo goed als op, volgende maar weer een Metzeler.
Eerste keer moest ik wel even zoeken, Assendelft is groter dan je denkt, eigenlijk zit hij tegen Beverwijk aan.
Vandaag op zondag een nieuwe Michelin PR2 laten monteren
Scheelde ruim 60 euro met Motoport.
Stond binnen een kwartier weer buiten.
Prima geregeld leuke werkplaats en makkelijk te vinden.
Kreeg zonder vertoon van badge op sticker ook korting.
Maar heb deze weer als tip gegeven.
M’n RT kreeg vandaag bij de dealert z’n 30duizend kilometer beurt, geen bijzonderheden alleen nieuwe remblokken voor en dringende nood aan verse bandjes. De huidige MPR2 zitten er zo’n 15k onder en deze bevallen goed dus de dealer een prijsopgave laten maken. Schrikken! Een complete set inclusief montage volgens adviesprijs Euro 495 , maar daar konden ze ‘een mooie prijs’ van maken… Jaja… Euro 420…
En het mooie van dit forum is dat je interessante bedrijven tegenkomt! Na wat gebel kon ik vanmiddag meteen in Assendelft terecht. Een complete set MPR2 inclusief montage voor Euro 325! Kijk dat is snel verdiend!
Door Nico werd ik goed ontvangen en een nieuwe set lag er snel omheen. Nette werkplaats, professionele apparatuur en binnen een uurtje stond ik weer buiten.
We bespraken even globaal de nota van de dealer, ook met een set remblokken is er fors geld te besparen. NH-motoronderdelen ‘doet’ ook in Brembo, dit scheelt al snel tientjes.
Houd er wel even rekening mee dat je niet kunt pinnen, dus contante doekoe’s meenemen. Wat mij betreft een aanrader!
Greetz,
Egg
En weer een nieuw setje MPR2 (voor de MPR3 kijk ik nog even de kat uit de boom wat betreft gebruikerservaringen) laten monteren bij NH Motoren.
Assendelft kun je vinden onder de rook van Zaanstad en Beverwijk.
Deze keer was ik Euro 309 kwijt, inclusief alles. Goedkoper ben ik nog niet tegengekomen .
Na een half uurtje was ik weer op pad met een set nieuwe sloffen.
Prima indruk!
Nico was binnen een uurtje klaar met montage van een setje BT23, meteen een setje nieuwe brembo-blokken laten monteren. Alles direct op voorraad, wel even een afspraak gemaakt, maar kon de volgende dag meteen terecht. Heel netjes gedaan, professionele apparatuur en voor een goede prijs. …en sinds vorige week kan je er mobiel pinnen. Nu nog een koffie-machine en ik heb een vast bandenadres.
Vandaag een setje nieuwe bandjes (T30) en remblokken laten monteren.
Snel, degelijk en een zeer scherpe prijs en nog lekker in de buurt!
Eerste plan was om de remschijven te laten beoordelen en dan een afspraak in te plannen voor de rest, maar werd direct geholpen.
Goede service, bedankt!