Forum reageert super traag

Hoi, de laatste twee dagen valt het mij op dat het forum heel erg traag laadt en reageert.
Wat doet er op en wat is er aan te doen?

Ik dacht dat het aan mijn oude iPad lag , maar jij hebt het dus ook.
Vroeger had je op het moment van berekenen route met oude Garmin tijd om een shagje te draaien, dit lijkt er wel een beetje op :smiley:

hier idem dito. Openen van de pagina, inloggen, berichten openen,… Zal waarschijnlijk aan de host server liggen waar het forum op staat.

Hier precies hetzelfde aan de hand. En aangezien ik niet rook…

…kun je ook ff een espresso gaan zetten… :smiley: . Heb sinds kort tóch álle tijd, maar 't is wennen om rustiger aan te doen…

Klopt mensen. Zo af en toe moet ik de cache legen en dat was ik vergeten. Het is nu uitgevoerd en ik vind dat het nu weer sneller gaat.
Testen jullie ook even?

_004 Toppie,
Dus stop ik weer met roken :smiley:

Yes, het gaat weer vooruit!!! Big RT Smile

Dat werkte maar heel even … :$
Is nu weer traag, maar niet zo erg als eerder deze week.

10 seconden om dit topic te openen dat handelt over traagheid.
Me dunkt.

Even traag als voordien (laden pagina, aanmelden, enz enz). Dus de cash leegmaken heeft niet geholpen

Inderdaad weer heel traag en ook wel genoeg expressootjes gehad…

Ik denk dat er wat expressootjes in die server gekiept moeten worden :smiley:

Denk dat de server nu zijn dosis cafeïne gehad heeft. Iedereen weer gelukkig.

Gaat weer als een tierelier _004

Weer (véél-en-véél) sneller dan de espressomachine :wink: