Ff voorstellen (R1150RT)

Hallo boxerfans,

Voor ik vragen ga stellen, zal ik me eerst even voorstellen, mijn naam is Herbert, ben 54 jaar oud en heb in december 2019 een BMW R1150RT uit 2003 aangeschaft bij Gerrie Brinkman in Ruinerwold. ( nieuwe bandjes, accu en olie)Het eerste jaar heeft de motor in Duitsland gereden en is in 2004 naar Nederland gehaald door de man die hem bij Brinkman heeft ingeruild. Ik ben dus de 3e eigenaar. 20.000 km op de teller bij aanschaf, belachelijk weinig, misschien zelfs ongeloofwaardig maar hij ziet er idd uit als nieuw. Ondertussen wel 10.000 km bij op gezet. Volgende week komen er weer 3a4 bij op door een korte vakantie op motorcamping Dordogne. Zelf eerst maar eens alle oliën vernieuwd. (motor/gearbox/cardan) de rest bekijk ik na deze tour.
Ik heb jaren voor mijn werk motor gereden ( Marechaussee) op een K75 en een K1100LT.
Daarna 15 jaar niet ( behalve een keer een dagje huren op vakantie) en nu dus weer een eigen fiets. Het gevoel was ik wel een beetje kwijt, maar is nu weer helemaal terug ( met bijbehorende permanente grijns)
Zie je in de buurt van Hengelo dus een mooie blauwe R1150RT, vergeet dan niet je hand op te steken. :raised_hand_with_fingers_splayed:t2:
Grt. Herbert.

Gefeliciteerd met je 1150RT. Blijft in mijn optiek een van de mooiste motoren.
Kom je uit Hengelo OV of Gelderland? Dan weet ik waar ik moet zwaaien. Big RT Smile
Mag erg graag rondje achterhoek rijden.

Hallo Herbert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je weer bent gaan motorrijden. Gefeliciteerd ook met je -1150- . Je gaat er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven en hou vooral die brede Big RT Smile op je gezicht!

Stel ook gerust je vragen en deel je opmerkingen in de verschillende topics op dit unieke forum.

-groet-

Eilert

Hallo mkoskamp,

Ik kom uit Hengelo OV. Werk in Zwolle en kom dus ook wel eens in de buurt van Deventer ( ijsseldijk _004 )
Achterhoek kom ik ook regelmatig met een maat die op een Pan European rijdt. Dan touren we beiden met de dames achterop. ( ze kunnen/willen helaas niet zelf rijden)

Grt. Herbert!

Welkom , zal zekers even de _004 omhoog doen.
Hier uit Oldenzaal. Sinds een paar maanden naar Nordhorn verhuisd.
Veel veilige km rijden maar.

Welkom en groetjes uit Enschede!
Misschien heb ik je al een keer langs de '35 gezien…?