hallo,
op mijn R1200RT LC zit aan de linkerkant een klein opbergvakje. (veel kleiner dan die op mijn vorige R1200RT (2013).
op de types met een radio zit er aan de rechterkant ook een vakje. waarschijnlijk zit daar de radio in (?)
zou het mogelijk zijn om op die plaats zo’n extra vakje te plaatsen? Beschermplaatje er af en vakje monteren…???
iemand die hier ervaring mee heeft?
Was vanmiddag bij Motoplaza. (BMW dealer) Daar stonden twee RT-s met een vakje in de rechterkant van de kuip…Misschien een jonger model RT?
Door drukte vergeten te vragen. Blijkt er dus wel een mogelijkheid te zijn om rechts voor in de kuip een vakje te plaatsen!
Nu eerst maar eens het rechter afdekkapje in de kuip proberen te verwijderen en kijken of er zo een ander vakje ingebouwd kan.
Trouwens, zo’n vakje dat ik nog niet heb
groet, Cotton
Voor zover ik mij nog kan herinneren is de radio een printplaat o.i.d. die ergens onder het zadel zit. Maar dat vakje voor in het rechter kuipdeel zou je wel ergens moeten kunnen verkrijgen.
Voor zover ik mij nog kan herinneren is de radio een printplaat o.i.d. die ergens onder het zadel zit. Maar dat vakje voor in het rechter kuipdeel zou je wel ergens moeten kunnen verkrijgen.
Als je dan advies geeft en een link naar een onderdeel, dan is het wel prettig dat je toch een juist advies geeft…
Eerste link is een vakje voor de linkerzijde, terwijl er een rechtervakje gevraagd wordt… is niet juist…
Tweede link is een opbergvak voor een BMW R 1200 RT 2005-2009 en gaat natuurlijk nooit op een LC passen… ook niet juist.
Hoe weet ik dat??? Ik heb een RT LC van 2015 gehad…
U heeft helemaal gelijk met het door mij aangehaalde 1e artikel, dat had idd rechts moeten zijn.
Met het 2 artikel, was de mijn vraag in de trend “Bedoel je dan zoiets” als zijnde soortgelijks.
Ik heb er zelf ook al eens naar gekeken. Dit vak is standaard bij de RT’s die uitgerust zijn met een radio. Los kopen is schreeuwend duur en Baboon heeft ze zelden tweedehands.
dit is idd het vakje (rechts) dat ik bedoel. ik ben in elk geval blij dat ie “los” bestaat!
ik begrijp dat het een zoektocht gaat worden, maar wel een leuke uitdaging.