ik heb nu net gemerkt wanneer je OP de rt zit en je zet je linkervoet je tip op de hendel van de middenbok en je trekt m ophoog door aan je stuur te trekken en met je tip op de hendel van de bok te duwen dan krijg je hem makkelijk omhoog , op een gegeven moment kan je m dan niet over het dode punt trekken dat klopt maar als je dan je voorrem inhoud dan blijft hij op dode punt staan dan trek je nogmaals dan wipt hij er zo over
doen meerde rt rijders dit zo?
raar dat je na zoveel jaar motorrijden je je afvraagt hoe je een motor opbokt
de eerste motor die ik had kon je opbokken gs550 maar das te lang geleden hoe dat weer zat
Ik zet hem eerst op de zijstandaard , ga dan eerst achterstevoren op het zadel zitten .
Dan de middenbok naar beneden trappen en de buddy(duo passagier)-handgrepen zijn dan ideaal om kracht te zetten, met je ellebogen tegen de zijkant van je zadel houd je het geheel stabiel .
Wanneer je een topkoffer hebt kun je daar ook nog met je hoofd of kin tegenaan drukken .
Nooit aan het stuur trekken, dat is daar niet voor bedoeld!
Je kunt meer gewicht op de tip van de middenbok zetten door ernaast te staan en je volle gewicht te gebruiken. Je hoeft dan nergens aan te trekken, alleen te stabiliseren.