Bij deze wil ik me graag voorstellen; Egbert is mijn naam, 54 jaar en ik woon met mijn vrouw, dochter (weekenden) en 2 teckels in de provincie Utrecht. Ik rijd al weer heel wat jaren motor en heb diverse merken en motoren versleten totdat ik uitkwam bij BMW. Dat zat als gegoten, met name de boxers. Ik rijd momenteel op een R1200RT uit 2009, ik probeer de motor zo veel als mogelijk in te zetten. Daarnaast voor toerritjes en vakanties. In de garage staat ook nog een R60/5 uit 1970 die op zon- en feestdagen wordt ingezet. Ik ben al weer een jaar of 23 lid van een motorvrienden/toerclub uit Delft. Ik ben lid van dit forum geworden om kennis en ervaringen met lotgenoten uit te wisselen en wie weet 's een keertje deel te nemen aan een toerritje als die georganiseerd worden. Bedankt voor het toelaten tot dit forum!
Hallo Egbert,
Van harte welkom op ons mooie en bedankt voor je intro. Het wordt bijzonder gewaardeerd
Heel veel plezier met je en hier op en met het forum
Eilert
Dag Egbert, van harte welkom op dit prachtige forum!!! Heel veel plezier met je R1200RT/ R60 en het forum.