Even voorstellen

Aangezien ik vandaag mijn BMW R1100RT heb gekocht en altijd geïnteresseerd ben in dingen die ik kan leren/aanpassen lid geworden van dit forum.
Na 25 jaar motor gereden te hebben voor mijn baas (altijd BMW) heb ik na die tijd zelf ooit eens een Honda CBR1000F aangeschaft. Dit was echter niet mijn ding (pijn aan mijn polsen en last van mijn rug).
Derhalve vandaag de beslissing genomen (iets met bloed en kruipen) toch weer een motor te kopen in de vorm van de R1100RT.
Na wat zoekwerk bij deze uitgekomen omdat deze er nog heel goed uit zag en op de een of andere manier vertrouwd aanvoelde.
Ik zag dat deze motor zelfs van een forumlid is geweest!!!
Foto is helaas nog van bij de verkoper, hij krijgt nog een beurt en wordt volgende week ergens afgeleverd :smiley:

Gr.
Chicco

Da’s een mooie -1100- waar je denk ik veel plezier van gaat hebben: laat het mooie rijweer maar komen. 8)_

Wees welkom, Chicco! _004

Dag Chicco, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.

Hallo Chicco,

Van harte welkom op ons RT-forum en mooi dat je een -1100- rijdt. Je gaat er ongetwijfeld het nodige plezier aan beleven. _004

-groet-

Eilert