even voorstellen

Hoi, mijn naam is Ruud en rijd sinds kort een BMW R1200RT uit 2009. Heb vele typen en merken gereden, van RD 350 , ZXR 750/9 , Yamaha XTZ 750, Suzuki DR350 , HD en KTM EXC 500. Allemaal leuk, maar ik zocht nu iets om afstanden relaxt af te leggen. Eigenlijk nooit naar BMW boxers gekeken.
Toch recent overstag gegaan en er dus een BMW RT. In het begin was ik best wel sceptisch, maar ik ben helemaal om. Een fijne fiets om uit de wind te toeren. Ben benieuwd : dagritten , maar ook wel langere tochten zie ik als uitdaging.
Techniek vind ik ook interessant. Ben benieuwd naar gelijkgestemden. Hg Ruud

Hallo Ruud,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Helemaal terecht natuurlijk dat je zo enthousiast bent over je RT. Het is heerlijk sportief en comfortabel motorrijden.

Deel gerust je ervaringen en geniet vooral van je RT en hier op ‘t forum. Mocht je zin hebben dan is onze eerst volgende RT-forum tourrit op zaterdag 11 september a.s. Kijk maar even bij de vooraankondiging in het topic Zelf een RT-Forumtour plannen? Je bent ook daar van harte welkom! _004

-groet-

Eilert

Dag Ruud, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200 RT en het forum.

Oeps : heb de BMW uit 2009 ingeruild op en 2018 RT. Vind deze persoonlijk nog beter lopen. Volgende week krijg ik de fiets van BMW Heerenveen. Aardige
mensen die meedenken.

Beste Ruud,
welkom bij ons mooie forum en gefelciteerd met de aankoop van de -1250- .
Uiteraard ook bedankt voor je genereuze donatie tbv van het foru en de CliniClowns.
Ik heb je hierover een berichtje gestuurd.

Beste Ruud

Goede keuze om over te stappen op een RT. Zeker in ons prachtige achterland is dat goed toeven. Ik vond het verschil tussen 2011 en 2018 ook groot, beiden wel een 1200 RT.

Veel veilige kilometers gewenst.