Inmiddels 65 jaar jong en mijn naam is Johan en rijd al 47 jaar motor(en) 2 jaar honda en daarna al 45 jaar Suzukis altijd gezegd.... Nooit een BMW in mijn leven. Ik rij vanaf 1995 alleen maar op de sportmotoren van suzuki , de GSX R750 2008 is mijn huidige en nieuw toenertijd aangeschaft Doordat ik de laatste jaren lichamelijk nog al wat heb gehad en mijn houding op de sportmotor mij erg zwaar valt rij ik daar bijna niet meer op Toch doordat lichamelijk het liggen op zo
n sportmotor me erg zwaar viel heb ik ERBIJ een BMW R1150RT 2002 gekocht 70.000km
De wereld gaat weer open voor mij wat rijd dat mooi en zit lekker ,had ook nooit gedacht dat het zo gemakkelijk zou sturen zelfs stapvoets is fun en lekker ontspannend
Het enigste nadeel vind ik dat hij zo zwaar in kg is vergeleken bij de suzuki
Mijn vrouw heeft ook altijd motor(s) gereden maar vertrouwd zichzelf niet meer op de motor , gezien dat ik op de BMW zijkoffers en topkoffer heb kan ze als mijn prinses weer achterop en kunnen we spullen meenemen
Kortom Nooit gedacht dat BMW zo lekker zou rijden hoop er nog veel plezier van te hebben
groet Johan