Even voorstellen

Goededag boxer liefhebbers, ik heb me ook netjes aangemeld op dit forum.

Mijn naam is Jeroen
Woonachtig in Isla Margarita te Venezuela maar ook een huis hier in Nederland, Rockanje zuid Holland.

Ik ben 49 jaar jong en vanaf kinds af aan al besmet met het motor virus.
Helaas 30 jaar geleden een bedrijf motor ongeval gehad bij mijn toenmalige werkgever Safe Motors Rotterdam waar ik nu sinds 2 jaar weer last van heb.
In Isla de margarita rij ik ook motor, een Benelli tnt 1130 maar vanwege het carona virus kan ik voorlopig niet terug vliegen naar mijn hoofd adres en motor rijden trekt mij nog steeds.
Ben op zoek gegaan voor een toer motor voor lekkere ritjes te kunnen doen samen met mijn vrouw en kwam bij bmw uit.
Zat te denken aan een r1200rt
Veel gezien en gevonden maar redelijk aan de prijs en aardig wat km op de teller.

Ben uiteindelijk een plaatje van een BMW tegen gekomen die ik vorige week heb aangeschaft
Was veel wikken en wegen om te kiezen tussen een r1200rt of r1150rt of toch de R1100rt

Het is dus een r1100rt geworden van 1997 MAAR met maar 29000 ECHTE km er op, dit is aantoonbaar dmv de boekjes en na vraag bij de dealer.
De vorige eigenaar kan ik persoonlijk en is een boer hier uit de buurt en heeft er eigelijk niet veel mee gereden
Zijn zoon heeft de motor overgenomen en totaal uit elkaar gehaald om schoon te maken.
Die heeft de motor naar de bmw dealer gebracht en daar alles aan onderhoud gepleegd wat gedaan kan worden en staat er zeer netjes bij.
Hij heeft een ritje naar Duitsland gemaakt en was toch niet zijn ding en heeft 'm in de verkoop gedaan en ik ben nu de 2e eigenaar van een perfect onderhouden bmw r1100rt
Deze is geheel standaard met 3 koffers, alarm, en cylinder bescherming, en rvs/chroom boutensetw,
Ook heb ik zelf een Navi er op gezet

Ik hoop veel km er mee te kunnen gaan rijden met mijn vrouw
Een foto zal ik nog proberen te plaatsen maar krijg dat nog niet voor elkaar

Mvg
Jeroen

Mooi verhaal, en welkom op het forum. Benieuwd naar je avonturen op de RT

Hallo Jeroen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

En ja, zo loop je als fervent motorliefhebber tegen je -1100- met zo’n km. stand. De 1100 rij ik zelf ook en vind ik nog altijd een hele fijne fiets.

Probeer je foto even te verkleinen moet lukken. Dan toevoegen als bestand in je tekst. We zijn erg benieuwd! _004

Veel plezier op je RT en op ons forum wat (ook na de corona crisis) voor jou vanuit Venezuela goed te bereiken is. Laten we hopen dat we dit met z’n allen spoedig onder controle krijgen . . .

-groet-

Eilert

Bedankt en dat ik ook welkom ben op dit forum,hierbij de foto’s van mijn 23 jaar jonge -1100-

Super mooie -1100- . Heel veel plezier toegewenst! _004