Even voorstellen....

Goedemiddag,

Mijn naam is Marco, 50 jaar oud en kom uit het oosten van het land.
Gisteren heb ik een Zwarte BMW R1150RT uit 2004 gekocht me 42000 km op de teller.
De motor wordt in orde gemaakt en over 2 weken ga ik hem ophalen.

Mijn vrouw (eigen, nog aan te schaffen, motor) en ik gaan weer opstappen nadat we er ongeveer 8 resp. 6 jaar vanaf zijn geweest.

Via dit forum heb ik een hoop dingen kunnen bekijken voordat ik tot aanschaf overging. o.a. over de multiriem, de ABS end.
Alle vloeistoffen worden voor afleveren vervangen en de riem wordt ook vervangen omdat ik gezien had dat deze bij 40000km geadviseerd wordt te vervangen. Ik hoop dus heel veel gezonde kmérs met deze motor te kunnen maken.

Hallo Marco,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro.

Helemaal TOP natuurlijk dat je vrouw en jij weer gaan motorrijden. Mijn vrouw en ik rijden ook al bijna 25 jaar motor. En ja, er staan hier dus altijd twee motoren in de garage. Net als bij jullie dus een gedeelde passie. _004

Vele plezierige kilometers op jouw schitterende -1150- en veel genoegen op ons forum! _004

-groet-

Eilert

Oh ja en niet te vergeten onze zoon van 12 die helemaal aan het stuiteren is dat we weer gaan motorrijden.
Denk dat we over een jaar of zes drie motoren kwijt moeten in de garage :slight_smile:

Haha Marco! Big RT Smile

Onze zoon Gerrit (in mijn avatar) wordt in september al 18 jaar. Motorrijden lijkt hem erg mooi (en het zal er vast van komen) maar hij begint na de zomervakantie met het autorijbewijs. Dat heeft een (toekomstige) beroepsmatige reden: hij volgt een verpleegkundige opleiding en wil ambulance chauffeur worden . . . _004

Ha Marco, 50 jaar en uit het Oosten van het land. Bijna of ik mezelf voorstel Big RT Smile .
Mooie motor, mooi dat je weer opstapt, veilige km gewenst.

Groet Marco