Ik ben Pascal Vrijhoeven en woon samen met mijn vrouw en dochter in Geleen (Limburg).
Ik ben op mijn 30ste begonnen met motorrijden.
Mijn eerste motor was een Honda VF750, daarna een Kawasaki Ninja, BMW R1100RT, K1200GT en nu sinds kort in het bezit van de R 1200RT van het bouwjaar 2005.
Deze laatste heeft wat problemen met de ABS pomp en hoop dan ook via deze weg verder te komen om het probleem op te kunnen lossen.
Hebben we wel èrg veel overeenkomsten: heb ook Honda en Kawa gehad alvorens over te stappen op BMW;
wil nooit meer wat anders. Had er nog wel een Harley tussenin, een Sportster.
En ook… problemen gehad met de ABS-pomp van mijn BMW, een bekend euvel overigens.
Inmiddels verholpen door er eentje van ‘‘de sloop’’ te halen voor een fractie van de nieuwprijs.
Deponeer jouw ABS-problemen in de daarvoor bestemde hoek en er zal zeker wijze raad volgen !
Grz,
P.S. Je kunt in het onderschrift (bijv.) jouw motoren heden & verleden vermelden.
Hoewel de raad uiteraard zeer goed bedoeld is, waardeer ik het dat we dit voorstel topic houden waarvoor het bestemd is: het voorstellen en welkom heten van nieuwe leden.
Problemen met het ABS kun je aan de orde stellen in het daarvoor ingerichte topic.