Even een hoi aan alle mede RT-enthousiasten πŸ˜‰

Hi allemaal,

Dank voor de toelating tot dit forum en zoals het hoort natuurlijk even voorstellen :wink:. Mijn naam is Mic en mijn vriendin is Nadia aangenaam kennis te maken.

Wij zijn niet vreemd met dit forum, omdat we rond 2010 ook lid zijn geweest en mee zijn geweest op de tourrit (wij waren het stel met de Laser-uitlaat, te horen op dit filmpje 8.32 -8.34 min :stuck_out_tongue_winking_eye:.
https://www.youtube.com/watch?v=UScpmCGZ1UE
Destijds hebben we een zij-sprong gemaakt naar de LT en toen het forum verlaten. Sinds die tijd hebben we veel, heel veel motorfietsen gehad, maar telkens zeiden we… hmpf het is geen RT.

Om weer een nette te vinden lukte ons eigenlijk niet en zo zijn we 12 jaar later er eindelijk in geslaagd om weer een machine te vinden naar onze smaak. Het betreft een olifant grijze (er is vast een mooiere naam bedacht bij deze kleur :joy:), maar een ieder weet wat ik bedoel :wink:. Qua ervaring kan hij nog wel het nodige opdoen, want met een kilometerstand van 33dkm kan hij nog wel even mee. We hebben deze origineel Nederlandse fiets kunnen overnemen van de tweede eigenaar die hem ieder jaar met een onderhoudsbeurt heeft vertroeteld. Verder optisch is hij ook netjes, maar het kan altijd schoner, dus vandaag maar begonnen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

De vorige Beemer heb ik destijds uit elkaar gehaald, schoongemaakt en weer in elkaar gezet, bij deze is dat gelukkig niet nodig, dat wil ook niet want ik ben nog bezig met een restauratie van een grotere boxer… 1529cc 6-cilinder maar dat duurt iets langer (Honda Valkyrie).

Wel wil ik hem binnenkort even door de BMW-dealer laten nakijken. Hij loopt mooi, maar volgens mij kan het mooier (kan ook zijn dat ik de Honda boxer gewend ben :joy:).

Aan alle rijders een mooi rij jaar toe en dat we veel veilige kilometers mogen genieten op onze tweewielers :wink:.

Met vriendelijke groet,

Mic en Nadia

Hallo MIc en Nadia, van harte welkom terug op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met jullie olifantgrijze :blush: RT en het forum.

Hallo Mic en Nadia,

Van harte welkom terug op ons RT-forum en bedankt voor jullie intro. _004

Mooi dat jullie na lange tijd weer terug zijn op een -1150- die met 33K en goed onderhouden nog vele kilometers voor zich heeft. Veel plezier hier en op jullie RT.

Mooi ook het forumtreffen 2010 nog voor mijn tijd . . . het staat ook hier in de archieven. _004

-groet-

Eilert

Hallo Mic en Nadia

Welkom terug op ons forum en veel plezier van jullie nieuwe aanwinst.