enkel lezen als je belooft niet te lachen !!!!!!!!

Nou van harte beterschap inderdaad van ons allemaal, dat je er maar gauw eeer bovenop komt (en op die RT!) 8)_

En nu ook maar niet meer beginnen met roken, het kwaadste stuk heb je al gehad. Het blijft lekker (denk er zelf nog regelmatig aan :unamused: ) maar na 10 maanden clean zijn weet ik dat dat nog het allerlekkerst is. :smiley:

Veel sterkte

Kees

Hoi Marco,

van harte beterschap. Wat een verhaal overigens.
Zelf ben ik in 1994 gestopt met roken. Ik vind het ook nog steeds lekker ruiken, maar ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Sterkte en groet, Henk

Hoi Marco,

Jeetje!

Van Gertje en mij in ieder geval van harte beterschap gewenst! We hopen dat je je tijd een beetje doorkomt ‘op zaal’. Het forum zul je waarschijnlijk al helemaal doorgespit hebben intussen…

Doe vooral rustig aan, volgens mij is longontsteking iets waarbij je niet direct volle bak mag.

Groet!

Het zou gaan om de q-koorts, veel te vinden op google.
samen met de longontsteking even flink beroerd geweest.

ik mag zaterdag of maandag weer naar huis toe.
Ben erg blij met alle reacties op het forum, zo ben je toch weer wat minder alleen.

Ben overigens nog steeds op zoek naar een oplossing voor de diesel in mijn tank, hoa laat ik deze weglopen, is toch injectie dus geen carb.
dus wat ik al eerder las het slagetjes loshalen en contact aan?
Heb verder het forum nog niet doorlopen misschien kan ik het elders hier vinden.

Tot snel allemaal.

Beste Marco,

Kan je helaas niet helpen echter ook ik wil je verder beterschap wensen en hoop dat hiernaast ook je moter snel op de been is.

Groet
Jan

Hallo Allemaal,

We zijn er weer.
Het was een longontsteking maar we hebben weer gewonnen.Korte termijn geheugen is nog een beetje zoek,
beetje brak en moe van alle medicatie rustig aan stapje voor stapje… (nou ja zo zou het allemaal moeten toch?)

Gisteren toch meteen maar even heel rustig aan de motor begonnen, eerst alle kappen eraf en daarna de 24 liter brandstof uit de tank weten te halen.
De anwb ging ervanuit dat het laagste punt bij de buddy zat maar dat blijkt dus niet het geval vandaar de resterende 9 liter.
Bovenop de dikke slang wat je zou kunnen uitleggen als de carberateur zit een klein slangetje met een klem, als je deze loshaalt kun je door steeds het contact aan de draaien hier een flinke spuit brandstof
uit laten komen. Toen er via de tankdop niets meer uit kwam ben ik hier verder mee gegaan. Uiteindelijk 24 liter later was alles leeg. Een bougiedop had ik niet voor de R1100 dus maar op de gok.
5 liter (echte) benzine erin het duurde even vanwege mijn te kort aan geduld, de accu was nl. leeg en met de lader een half uurtje erop doet hij nog niet zo veel.
Maar na een paar keer sloeg hij toch weer aan. Rookte nog wel wat, dus gisteravond maar niet te lang laten draaien (was mooi weer en de buren hadden de deur open staan). Ik ga hem straks weer starten en even lekker laten lopen. Als alles goed loopt ga ik even tanken en pas daarna de kappen er weer op.

Vanavond komt er een goede vriend mij helpen, misschien kunnnen we dan nog even naar de voorremmen kijken.

Hoop snel weer te kunnen rijden.

Tot zo ver het draadje van de verkeerde brandstof hoop ik.

Bedankt allemaal.

Nou Marco,

Ben erg blij te lezen dat je er weer bovenop bent!!! :smiley:
En nog steeds niet roken?

Met je motor lijkt het dus ook de goede kant uit te gaan…
Ik wacht nog even je laatste Oké af en dan is dit gelukkig ook weer eind goed al goed. 8)_

hgr
Kees

Mooi, dat je er zelf weer bovenop bent, da’s toch uiteindelijk het belangrijkste!

Bovendien doet de RT het ook weer en dat is dan toch ook weer mooi! Binnenkort weer fijn rijden, hoop ik! :smiley:

Is het niet beter om zo snel mogelijk zoveel mogelijk gewone benzine in de tank te gooien zodat de diesel zoveel mogelijk oplost in een grote hoeveelheid benzine. En misschien is een flessie injector cleaner ook wel handig om die stookolie uit het systeem te krijgen.

Goed te lezen dat alles weer (bijna) oké is.
het idee van Mike lijkt me overigens het best wat je kunt doen (al ben ik geen techneut).
Hoe meer verdund hoe beter. Als je 5 liter min of meer vervuilde benzine eerst op moet stoken via stationair lopen…
groet
Jan

Tank is weer vol en loopt heerlijk,
en nog steeds gestopt met roken…

Aplaus, dat stoppen met roken is nog het mooiste van alles.

Super

Groet, Bert

HULDE