Digitale handleidingen

Op de Duitse BMW Motorrad website zijn alle handleidingen van de diverse modellen te downloaden:

…en ook in het Nederlands !
bmwmotorrad2.JPG

Zijn die ook nog ergens te vinden voor een 1150RT uit 2002 ?

grts Franky

Je hebt een peebeetje, maar ondertussen kun je ook h.e.e.a. vinden in mijn onderschrift.
Succes !

mailtje is verstuurd :wink:

Mooi dat het gelukt is !

Hallo Bert,

Bedankt voor je handleiding. Ontluchten van een iABS systeem is zonder handleiding niet te doen (voor een leek ; ))

Groet, Willem

Heeft iemand voor mij misschien een digitaal WPH voor de -1200- bwjr 2011?
Hou mij aanbevolen!
BVD Toni

Toni,

Je hebt een PBtje.

Rob55

Hoi Rob55, ik heb je een PBtje terug gestuurd maar ik vraag me af of ie aankomt, blijft in mijn postvak uit hangen???
Grt Toni

Als je PBtje nog in “postvak uit (1)” staat dan heeft de ontvanger deze nog niet opgehaald en dus gelezen. De ontvanger krijgt overigens een mail van het forum dat er een bericht voor haar of hem is . . . als “service van de zaak” zullen we maar zeggen! :wink: _004

Aha, dank EileRT… Gebruik het niet zo vaak… _001

heeft er iemand toevallig nog een digitale handleiding van de R1100RT bouwjaar 2000
die zou mij er behoorlijk blij mee maken :smiley:

Reparatiehandleiding (heb ik) of instructieboekje (heb ik niet)?

Reparatie heb ik
Handleiding niet
Staan we gelijk Big RT Smile

Kan er iemand mij aan een handleiding helpen van de r1100r van '95 ? Zou er eeuwig dankbaar voor zijn…

https://www.dropbox.com/sh/t2e9ta5mzmriysj/AABSedsO2IjP2e7Vvql756qza/R1100RT-REPARATIEHANDLEIDING.zip?dl=0

Dankjewel Jos !!!

Een poosje terug heb ik een WPH van de -1200- met bouwjaar tot 2010 gekregen van Rob55 waarvoor ik hem zeer erkentelijk was natuurlijk. Maar aangezien ik een -1200- van 2011 heb een een klusje aan mijn ESA II te doen heb ben ik op zoek naar het werkplaatshandboek van het laatste luchtgekoelde model -1200- . Iemand misschien die mij daar aan kan helpen?

Ben nog niet zolang op zoek maar weet iemand waar ik een handleiding en evt een werplaatshandboek kan vinden van een BMW r22 ( r 1150 rt )?

Met vriendelijke groet,

Fer Teunen