Een hele goedemiddag vorm leden ik heb een vraag misschien kunnen jullie mij hiermee helpen; Van een er 1200 RT uit 2011, aan de binnenkant van de deksel van het opbergvakje is een klem aanwezig. Het lijkt erop dat hier wat in hoort te zitten en ik heb geen idee wat het moet zijn maar wel nieuwsgierig wat het moet zijn. Weet iemand waarvoor dit dit is bedoeld alvast bedankt voor antwoord foto toegevoegd. Groetjes Kaya
Welkom op ons forum Kaya. Maar het is de bedoeling dat je specifieke onderwerpen, zoals je vraag, in de daarvoor bestemde onderwerpen plaatst. Maar ik kan je wel antwoord geven. De klem is bedoeld voor een zaklampje.
Hartelijk dank Jos. Even inkomen bedankt voor het beantwoorden en je tip ik zal me nog kort voorstellen in de daarvoor bestemde rubriek groetjes Kaya
Daar kan je zaklampje inklikken.
Even om het af te maken heb ik inmiddels een lamp aangeschaft bij de Action. Kosten 1.50 euro + 3 aaa batterijen te plaatsen. Geeft voldoende licht. Houd wel rekening mee dat als je een opberg inzetstuk geplaatst hebt dat met deze lamp minder past in deze. Een bos sleutels of een oplader past nog steeds. Foto van de lamp in bijlage… Ik was ook niet de eerste met deze vraag dus de tip heb ik van eerdere berichten! dank voor jullie hulp, groetjes