De openbare weg is geen circuit

Bij de VRO 1 en 2 zeiden ze het al over je plaats op de weg als motorrijder: “Hou rekening dat achter iedere blinde bocht een Scania kan komen”, dat heeft deze rijder blijkbaar nooit gehoord of hij is het vergeten :O


[youtube]bjB9fszqXDI[/youtube]

die kijkt de volgende keer wel beter uit, eigen schuld :wink:

Sluit deze mooi op aan Bert. The perfect ride

Er stond toch duidelijk SLOW op de weg. Had zeker zijn leesbril niet op 8)
[groet] Jos

Als een engelse motorrijder ik kan maar een ding zeggenover de rijder in het filmpje- ‘twat!’
Wordt weer lentekhoorts bij de sportsrijders…

Ondanks de klapper die deze motorrijder maakt, is het wel bijzonder mooi in beeld gebracht.

Als je te dom bent om je snelheid te beheersen ben je klaarblijkelijk ook te dom om te lezen, of omgekeerd natuurlijk.

Hoe dan ook…DOM is het en DOM blijft het.
Wat mij voornamelijk ergert is dat ongelukken veroorzaakt door dit gedrag niet altijd eenzijdig zijn, maw je zult maar zo’n idioot treffen!

Gr. v Ciske

Klassiek voorbeeld hoe het niet hoort.
Slecht visitekaartje ook.

In mijn achterhoofd hoor ik constant het woordje orgaandonor rondwaren.
Het is een kwestie van tijd dat het bij deze persoon echt flink mis gaat.

Hopelijk zie ik het verkeerd.

Je weet toch hoe ziekenhuispersoneel een motor noemt? (Tenminste hier in het MMC)
?
?
?
?
?
?
?
Een DONORFIETS
:frowning:

Hij gaat wellicht niet eens te hard door de bocht, hij neemt de verkeerde bochtlijn.
Namelijk een circuitlijn ( buiten, binnen, buiten). Op de openbare weg is buiten, buiten, binnen juist het devies.