De inspector, 7500 berichten

Nog maar 5 als ik het goed heb.

Proficiat! En heel veel dank!

Ronald

Gefeliciteerd en op naar 10.000!

Big RT Smile

We doen het met z’n allen, en mijn visie is heel simpel;
Elke vraag verdient een antwoord.

En zo maken we het met z’n allen extra plezierig voor die momenten dat je ff niet op 2 wielen beweegt.

Nog 3 te gaan :slight_smile:

Verstuurd vanaf mijn Y300 met Tapatalk

Ik lees ze graag. Ga zo door. _004

[groet]

Ook wat mij betreft een dikke pluim voor Inspector Gadget! _004 Dank voor het delen van zoveel kennis, zo’n ontzettend breed gebied!

[groet]

Bert M

+1

(nog steeds 3 te gaan en het wordt zowaar nog spannend ook Big RT Smile )

+1 dikke pluim voor alle adviezen _004 _004

+1 _004 dank aan Inspector Gadget

Sta steeds versteld van zijn deskundigheid ter zake. toppie

Top Rob

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Laat dan dit mijn 7500e bericht zijn (zie ik op de teller);
Dank voor alle aardige woorden!

Maar ik ben echt niet anders als een ieder ander;
Het gaat om het doel wat we met z’n allen proberen na te streven, het genieten van een gezamenlijk interesse.
En elkander te helpen bij vragen, problemen, opmerkingen en meningen.
Want ik heb zeker niet altijd gelijk maar wel een eigen mening. :laughing:

Ff een rekensommetje dan maar, maakt het luchtiger:
Lid sinds 2009, het is nu 2016, dus 7 jaar.
7500 berichten over 7 jaar is 1071 berichten per jaar, is bijna 3 berichten per dag.
Dus echt niet zo veel hoor!

Big RT Smile

+1 _004 voor de Inspecteur!

Dank voor je kundigheid en hulp! Ik hoop dat je nog veel meer posts mag blijven doen! Big RT Smile

Proficiat
[emoji106]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

-top- Ga zo door. Ik hoop je nog een keer de hand te schudden voor al je goede adviezen.
[groet] Erwan

Hartverwarmend!

Ik hoop nog eens motor te kunnen gaan rijden en kom dan zeker graag hallo zeggen tegen deze en gene.
Want dan is het pas echt feest voor mij. _004

Maar genoeg over mij. :wink:

Life is a great ride, just know when to switch gears and swerve to avoid the obstacles on the road ahead.

_004 Top Rob! Big RT Smile

Je krijgt de tijd niet om te rijden, Rob. Je hebt het te druk op het forum. Hopelijk snel weer terug op de motor. _004

Beste Rob,

Een moment om even bij stil te staan, de inmiddels 7502 postings van jou op ons RT-forum . Ze zijn informatief, scherpzinnig, inlevend, relativerend en dus ook met af en toe een knipoog! _004

Ik hoop dat je in de toekomst weer meer mag genieten van de kilometers op je RT en als je een wat langere rit kan maken ben je, zoals je weet, van harte welkom in het Friese Drachten! Big RT Smile

[groet] Eilert

:laughing: _004
Ik ga er tijd voor maken zodra mijn lichaam “meewerkt”, geloof me.
En het forum ben ik echt niet zo heel druk mee hoor, zie berekenen, slechts 3 berichten per dag. :wink: :laughing: