Cheap Chinees HD Clone: SJ4000 maar werkt prima

Mijn super goedkope chinese GoPro kloon heb ik gemonteerd en getest. Ik ben erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding.
Veel spul voor weinig geld.
De camera heb ik rechtstreeks gekocht via http://www.Tmart.com en wordt geleverd vanuit Sweden. http://www.tmart.com/search.html?typeid=&q=sj4000
Prijs in ongeveer 63 euro (afhankelijk van de verkopende partij en het moment van aankoop)

Voor de montage heb ik een 6,6 mm gaatje in mijn scherm geboord en de adapter met een 1/4"boutje vastgezet.
De randjes wel even opschuren anders blijft de cam niet zitten.
[youtube]83HxtK-6UXg[/youtube]Een review van de camera is te vinden via http://www.shortbarrelshepherd.com/sj4000-gopro-clone-action-camera-review/

Beelden zijn te zien via mijn facebook
https://www.facebook.com/photo.php?v=689949931078339&l=2350479684046623644
(link aangepast en zou nu volgens de heren van Facebook moeten werken)
Tip: klik wel op de HD variant om een juist beeld te krijgen.

Ingenieus gedaan. Vallen de trillingen mee? (Ik heb geen Facebook dus kan zelf niet kijken)

Het valt mee! Natuurlijk trilt het scherm bij stationair draaien altijd wat meer door de twin. Als je echter wat meer toeren maakt is de meeste trilling verdwenen.

Geen toegang tot je facebook-pagina _001

Ik heb de link aangepast. Het zou nu moeten werken, zelfs al heb je geen facebook
https://www.facebook.com/photo.php?v=689949931078339&l=2350479684046623644

Prima beelden zou ik zeggen. Prijs/kwaliteit = OK. Wel even op de knop HD klikken bij het bekijken van de video . . . :O

Als ik de filmpjes bekijk denk ik inderdaad dat de prijs kwaliteit verhouding gewoon hoog is.
Niks mis mee zou ik zeggen. _004

Luc

Heb nav alle goede verhalen deze week de versie van SJ4000 met wifi besteld. Inclusief opbergkoffer, zuignap en 32gb microsd voor 109 euro bij banggood.com.
Dat gaat je met een GoPro van z’n lang zal z’n leven niet lukken… Big RT Smile

Prijs/kwaliteit kan niks mis mee zijn door de lage prijs. Maar ik vind de beelden erg trillen, waarschijnlijk door de montagepositie? (Ik heb er geen verstand van)

inderdaad is mijn montage niet erg goed.
Tijdens mijn vakantie merkte ik dat de steun heel langzaam los trilde. Na de vakantie heb ik regioreus elk onderdeel vastgelijmd. Het trillen is daardoor wat minder. BMW blijft echter trillen door de boxer.
Om de camera ook op andere plekken nog te kunnen gebruiken heb ik voor 12 dollar een extra montage setje incl. ‘huis’ gekocht.