Over het Treffen 2016:
Het was weer prima geregeld, dit jaar.
Goeie ontvangst, mede dankzij de inzet van de mensen van de horeca, maar toch geïnitieerd door jullie als organisatie. Mooie locatie ook! Vanwege de weersverwachting hebben wij besloten om na de lunch in Kampen af te haken en de thuisreis te aanvaarden. Ik kan dus niet oordelen over de gehele toer-rit, maar datgene wat ik ervan heb gezien en gereden: Klasse! Mooie dijkjes, mooie bochten, mooie uitzichten, kortom: het was lekker rijden!
Moe en voldaan kijken we weer terug op een leuk BMW RT Treffen 2016. Getuige de vele reacties viel de tourrit door het mooie Overijsselse landschap bij iedereen in goede aarde. Jammer dat de weeromstandigheden ervoor zorgden dat we allemaal met regen te maken kregen. Over de treflokatie en het vriendelijke en behulpzame personeel van Eet Tapperij Bijsterbosch waren we uitermate tevreden.
Het was leuk om alle bekende en minder bekende forumleden te zien en te spreken.
Na afloop was er voor degenen die zich daarvoor hadden aangemeld een heerlijk buffet en konden we nog lekker genieten van het Alter Treffen.
Zoals bij voorgaande jaren mochten we namens het forum ook weer een mooie cheque aan CliniClown ambassadeur Ben Bouwhuis overhandigen. De het eindbedrag van € 1.800,= mochten we op locatie nog onverwachts verhogen met € 525,=.
Beste mensen van het organisatie team en uiteraard de beide gastvrouwen die ons hartelijk verwelkomden, het was weer een onvergetelijke dag. Gelukkig viel het mee met de regen en de route, de loc atie, de ontvangst alles was fantastisch. Hopelijk volgend jaar weer.
Ik heb het als een super mooie rit evaren- vooral de eerste helfde met de dijkweggetjes.
Ons klein groepje had veel geluk om bijna alle regen te kunnen vermijderen- en (na wat vertraging van de iets minder attent bediensters) lekker gelunchd op de Lemelerberg.
Heel fijn om de bekende gezichten weer te zien na bijna 2 jaren afwezigheid!
PROGRAMMA:
Vanaf 09:30 uur welkom
11:00 uur welkomstwoordje en overhandiging Clini Clowncheque
11:30 uur rijden van de route
16:00 uur buffet
TOURRIT:
Evenals elk voorgaande jaren bestond de hoofdschotel van het Treffen uit een tourrit. Deze keer reden we 150 km door het mooie Overijsselse landschap. Voor een ieder te downloaden. Zie onderaan dit topic.
Nooit gedacht of verwacht, maar ik ga toch passen vandaag
300 km heen en 300 km terug in de regen naar het RT treffen zie ik toch niet zitten
Een beetje regen geef ik niet om , maar dit word te gek
Veel plezier en hopelijk volgend jaar beter weer
De weersomstandigheden doen mij ook besluiten om van dit treffen af te zien.
Ik weet het er bestaat geen slecht weer maar alleen slechte kleding maar toch,
ik ben een toerder en toch wel een mooi weer rijder dus vandaar.
Alle deelnemers een hele fijne dag gewenst.
Vorige week net op tijd ingeschreven voor het RT-treffen, nieuwe banden geregeld, nieuwe remblokken rondom geregeld, motor spic en span gemaakt, afgesproken met Elspeet om samen op te rijden, mijn vriendin en ik aangekleed in ons beste goretex, en dan zegt de accu s’morgens:
TTTTRRRRRRRRTTTTT!!!
Om te zeggen dat ik baal als een stekker is een understatement, maar aan de andere kant is het goed dat het nu gebeurd: na vervanging weet ik tenminste zeker(der) dat het niet in mijn vakantie ( over drie weken reeds! ) 3000 kilometer verderop gebeurd.
Het was een prima dag, en veel regen hebben we niet gezien. Ergens de laatste 10 km wat gehad (konden we even schuilen onder het bladerdek) en het laatste stuk tussen Zwolle en huis (zo’n 30 km) heeft het goed geplensd. Verder was het heel goed te doen.
Het was een fraaie route, het was niet druk (de fietsers en wandelaars hadden er schijnbaar minder vertrouwen in ) en er is een mooi bedrag voor de Cliniclowns gedoneerd. Hulde, tot volgend jaar!
Wederom een mooie rt treffen route en het beetje water mag de pret niet drukken,
Zat in het groepje met Walter ,Han ,EileRT en nog iemand uiteindelijk met z’n tweeën (Walter) terug in welsum waar Han ook net binnen kwam
Was weer erg gezellig en een schitterende route. Wel wat nat, maar ach, het meeste is om ons heen gevallen. Organisatie bedankt voor een prachtige dag.
Die nog iemand was ik Jan . Maar het was een mooie rit. Inderdaad een beetje water gehad in de omgeving van Hasselt. Ik ben bij de Lemelerberg (lemele) afgehaakt ivm een verjaardag van 2 neefjes van mij (en van Kevin uiteraard). Vanaf daar was het nog ongeveer 25 minuutjes rijden naar huis.
Ik heb wel gemerkt dat mijn motor kleding niet meer zo waterdicht is als dat het 5 jaar geleden was. Maar dat mag de pret niet drukken. We hebben een leuk weekend gehad welke voor ons gistermiddag al begonnen is.
Het RT Treffen 2016 was G E W E L D I G. De ontvangst wat goed. De route was prachtig. De sfeer was uitstekend. Een dikke voor de organisatie.
Iedereen hartelijk bedankt voor deze bijzonder mooie dag.
Wederom hartelijk dank voor de organisatie van ! Het was allemaal weer zeer goed geregeld en vooral heel gezellig!
We hebben een prachtig weekend gehad die gistermiddag begon bij aankomst op de treffen locatie. Na het zien van nieuwe en bekende gezichten aan het begin van de dag en na de overhandiging van de CliniClowns cheque, begon de toerrit. We zaten in de groep met Walter, Rob, Jan en Han. Kevin, Tim en Gerrit waren de bijrijders. Na de tussenstop in Hasselt begon het flink te regenen en nam ik per ongeluk de verkeerde afslag op een rotonde. Jan kwam nog achter mij aan. Toen Gerrit aangaf het nat en vooral koud te hebben, heb ik besloten om de toerrit af te breken en huiswaarts te keren. We hebben dit met Jan besproken. Hij zou de anderen opzoeken en dit doorgeven. Dit alles mag de pret echter niet drukken . . . we kijken terug op twee hele fijne dagen!
Bij deze nog een paar foto’s van deze dag met als topper de foto van Tim en Gerrit als verkeersbegeleiders!