BMW RT Jubileumtreffen 5 september 2020

****Op 27 augustus 2020 bestond het BMW RT Boxerforum precies 12½ jaar. Een jubileum dus en dat moest gevierd worden. Al in februari was de datum vastgelegd op zaterdag 5 september 2020.

Het houden van dit Jubileumtreffen tijdens de coronacrisis, welke sinds maart dit jaar ook in Nederland een feit is, was voor de organisatie een moeilijke beslissing. We hebben er alles aan gedaan om binnen de RIVM richtlijnen het treffen zo veilig mogelijk te laten plaatsvinden. Er is nauw overleg geweest met de uitbater: Fletcher Hotel de Borken in Dwingeloo. We hebben op een gegeven moment het aantal deelnemers moeten beperken tot zeventig om de maximale veiligheid te waarborgen. De organisatie heeft vooraf en ook op de dag zelf nadrukkelijk gewezen op de richtlijnen zoals de anderhalve meter afstand. Ons motto: “Een ieder komt met plezier en gaat met plezier”.
Wij hebben als organisatie deze dag als bijzonder prettig ervaren!

Het ontvangstcomité, werd gevormd door Jenny, Jantine, Fardau en Gerrit. Zij verwelkomden de deelnemers en verkochten loten en forum artikelen voor de CliniClowns actie. Rendert, Nico, Gerrit en Joan hebben een fantastisch mooie Jubileum tourrit van ruim 150 km uitgezet door de provincie Drenthe. Jos heeft ook bij dit treffen vele taken gedaan zoals het aantal deelnemers bijhouden en hij zorgde voor de financiële afwikkeling. Ik wil ook Walter bedanken voor het verzorgen van alle promotie materialen.

En Jos en Jenny die al vele jaren de drijvende krachten zijn achter de acties voor de Stichting CliniClowns. Dit jaar ging er een cheque van 3000 euro naar dit goede doel. Een opbrengst waar we als forumleden en sponsors trots op mogen zijn!

Voor mij was het de eerste keer dat ik de organisatie mocht leiden en ik heb het als waardevol en lerend ervaren. Lerend mag voor zichzelf spreken, want leren doe je immers elke dag. Waardevol omdat ik gemerkt heb hoe fijn het is als je dit met elkaar doet. Een ieder heeft zijn of haar steentje bijgedragen en daar gaat het om. Een mooi RT-forum en een mooi Jubileumtreffen beleef je met z’n allen!

Iedereen bedankt voor deze dag! _004

Eilert

COMPILATIE JUBILEUMTREFFEN 2020 VAN HET BMW RT BOXERFORUM
https://www.youtube.com/watch?v=CJSdhK1s748
DOWNLOAD DE GEREDEN JUBILEUMRIT
Jubileumrit 5 september 2020.zip (18.1 KB)
Voor het Jubileumtreffen was de volgende locatie (plaats van aankomst/vertrek) vastgelegd:
Fletcher Hotel de Borken
Lhee 76
7991 PJ Dwingeloo

https://www.hoteldeborken.nl/nl/

Hotel de Borken.jpg
****Hotel de Borken Dwingeloo

Het is een hele mooie locatie met een ruime parkeergelegenheid voor de motoren.

Het hotel beschikt over 42 kamers voor een overnachting. De huidige prijs voor een kamer inclusief ontbijt is rond de 100 euro p.p. per nacht (te boeken via hun site). De realiteit is echter, dat naar mate men dichter bij de datum van 5 september komt, dat de prijs van een kamer behoorlijk zal gaan dalen. Het is uiteraard ook mogelijk om twee overnachtingen te boeken. Dergelijke boekingen dienen door forumleden zelf geregeld en betaald te worden.

PROGRAMMA
De ontvangst en inschrijving is tussen 09.30 en 10.30 uur met koffie/thee en gebak. Vergeet ook niet om loten te kopen.
Als men wil deelnemen aan het Jubileumtreffen/de rit dient men zich in te schrijven middels de onderstaande link van het inschrijfformulier. De inschrijfkosten bedragen 10 euro p.p. daarbij is koffie, gebak en een mooi herinneringsspeldje bij aankomst inbegrepen.

10:30 UUR: TREKKING EN BEKENDMAKING WINNAARS LOTERIJ MET € 1.790,= AAN PRIJZEN
De trekking wordt verricht door CliniClows ambassadrice Geesje Elting.
Zie: https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=135&t=16306

11:00 UUR: OVERHANDIGING CHEQUE CLINICLOWNSACTIE 2020
Om 11.00 uur is de symbolische overhandiging van een cheque aan CliniClows ambassadrice Geesje Elting. Op deze cheque staat een bedrag wat forumleden en sponsors gedoneerd alsmede de opbrengst van de loterij hebben aan de CliniClowns actie 2020.
Lees verder over de CliniClownsactie >>

11:15 UUR: TOELICHTING EN BIJZONDERHEDEN RIT
De rit wordt ruim een week voor tijd in een routebestand aan hen die zich hebben ingeschreven via een PB gedeeld.

11:30 UUR: RIJDEN VAN DE TOURRIT
Tussen 11.30 - 16.30 uur wordt de rit gereden. Halverwege de rit wordt een lunch moment ingelast. De kosten voor deze lunch zijn voor eigen rekening.

17.00 UUR: AFTER TREFFEN MET EEN WARM BUFFET
Men heeft de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een warm buffet. Het onderstaande uitgebreide buffet kan men naar wens laten samenstellen. Dit buffet wordt uitgeserveerd door het personeel van Fletcher de Borken om 17.00 uur.
De kosten voor dit buffet zijn (exclusief drinken) 15 euro. Dit bedrag dient men op de dag zelf te betalen aan Hotel de Borken. Men kan voorafgaand aan het buffet muntjes kopen waarmee men drinken kan bestellen.

70 DEELNEMERS:
Jos Wiersema 2x en buffet
Walter Schaap 2x en buffet
Eilert Lubbers 3x en buffet
Nico Viersen 2x en buffet
Rolf Engelsman 1x en buffet
Rendert Scholtens 4x en buffet
Gerrit RIjpkema 3x en buffet
Joan Oldebeuving 2x en buffet
Arnoud Hes 1x en buffet
Ben van Werven 1x en buffet
Marc Heming 1x en buffet
Jeroen Koeleman 1x en buffet
Hans Doppen 1x en buffet
Bert van Waveren 1x en buffet
Peter Meijer 1x en buffet
Bert Langenbach 1x en buffet
Arjan Witteveen 1x
Martin van Stigt Thans 2x en buffet
Werner Buurma 2x
Wouter van Esch 2x en buffet
Bert Joosten 2x en buffet
Remco Meinema 1x
Aartjan Wallet 2x
Rene Liebregts 1x
Robert Bal 1x en buffet
Bert Smeenge 2x en buffet
Niels Midde 2x
Erik van Kruiselbergen 1x en buffet
Jack de Wilde 2x en buffet
Ruud van Dijk 1x en buffet
Gerbert Verheij 1x en buffet
Ad van de Sande 1x en buffet
J. F. Ruiter 1x
Henk Boer 1x
Rob ten Klooster 2x
Anne Dijkstra 1x en buffet
Richard Roelfsema 1x en buffet
Marco Roode 2x
Paul van Stekelenburg 2x
Hans Licher 1x
Marcel Cornelissen 1x en buffet
Jan Klunder 2x en buffet
Jarko Kuijpers 1x
Tamme Storteboom 1x
Erik Breure 1x
Kathleen Beekman 2x en buffet

Op zaterdag 13 juni is de Jublileumrit voor het eerst voorgereden door RendeRT, Nico4sen, GerritR, JoJothefirst en EileRT.

Het weer was perfect. Doorwaaipak aan en rijden maar. Geen spatje regen. Schitterende rit door het pittoreske Drentse landschap. Hier en daar gaan we iets aanpassen maar de eerste indruk is: TOP! _004
rit.04.jpg
rit.03.jpg
rit.02.jpg
rit.01.jpg

Geachte forumleden,

Bij deze wil ik organisatie even een compliment geven en bedanken voor de gezellige dag!
Het was op en top geregeld!
Bijna 400 kilometer gereden.

groet Niels

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Heel kort: Ben weer thuis, het was top! Biertje en maffen … _004

Verrassend weer, mooie route gereden, leuke mensen ontmoet.
Kortom, voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor deze goed georganiseerde dag.

Groet, RichardT

Daar sluit ik me bij aan _005
Dank aan de organisatie en andere deelnemers, het was weer een TOP- RT-forum -Treffen.

Het is weer een zeer geslaagde dag met de forumvrienden! Top georganiseerd, goed weer en voldaan naar huis gereden. Dank voor alles en tot een volgende keer.

Groeten Ben1200RT

Allen bedankt voor deze gezellige forum dag met een mooie route.
Voor mij is dit de laatste BMWRT forum dag aanzien ik ben overgestapt naar de Kawasaki GTR1400.

Voor technische ondersteuning aan een BMW ben ik natuurlijk nog altijd beschikbaar en blijf ook lid van dit forum en dus bereikbaar.

Ik wens een ieder vele veilige kilometers toe.

met vriendelijke Kawasaki Groeten,
Peter Meijer

Ook Yvonne en ik willen de organisatie van dit treffen hartelijk danken.

We hebben er een lekker lang weekend van gemaakt vrijdag heen en vandaag (zondag) weer terug naar Brabant.
We hebben heerlijk genoten van de rit en de gastvrijheid van de Drentenaren.

Nogmaals dank en tot toertocht zuid

[groet] Y&P

Bedankt organisatie voor het organiseren. Het was een erg mooie afwisselende rit met als afsluiting de mooie heides. _004

collage.jpg

Deze leuke video is gemaakt door Marcel Cornelissen.
Zijn tekst:
Op 05 september j.l. hadden we in Dwingeloo het BMW RT forum treffen met toertocht. Hierbij een kort filmpje (zonder muziek i.v.m. auteursrechten) van deze leuke, goed georganiseerde dag !!!

https://www.youtube.com/watch?v=C231UvqGUtM

COMPILATIE JUBILEUMTREFFEN 2020 VAN HET BMW RT BOXERFORUM
https://www.youtube.com/watch?v=CJSdhK1s748