Vandaag, 27 februari 2020, bestaat het BMW RT Forum 12 jaar.

Van harte gefeliciteerd met je 12e verjaardag, @BMW RT Forum! ![]()
![]()
Proficiat aan alle gebruikers van dit forum!
![]()
Hulde, hulde aan de beheerders en moderatoren ![]()
Groet,
Han
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd maar ook diep respect voor de beheerders ![]()
Oh proficiat op naar 12,5 jaar
Ga zo door veel interessante info hier en wie weet deze zomer een rondrit op het programma
Groet Jarko
Van harte gefeliciteerd
ga zo door !
zo te zien ben ik al vanaf het begin lid ! ![]()
Inderdaad. Je bent vlak na ingebruikneming lid geworden en je bent lid no 35 . . .