bmw r1200rt- 2007 extra verlichting zonder crash bars

Dat zou dus inderdaad moeten werken, maar worden de lampbehuizingen dan niet te heet, zo vlak naast de uitlaten en door geleiding van de beugels op de cylinderkop???
Zelf denk ik aan een beugel tussen dat punt en de bevestigingsschroef van de onderkuip die je erachter kunt zien.

Wel grappig dat je ook een mudflap met Bibia spatlap hebt gemonteerd :wink:

Ik heb het zo gedaan. Lampen gemonteerd op een bestaand bevestigingspunt van de kuip aan het frame.
front aanzicht.jpg

Heb je daar ook een close-up foto van?

Past niet op een R1150RT… Ik kan je wel een tekening sturen om beugeltjes te maken die op de kuipboutjes net boven de uitlaten gemonteerd kunnen worden… Lang van plan geweest die te maken en te monteren, maar is er nooit van gekomen…

Dan snap ik nu ook waarom die extra schakelaars rechts op het stuur zitten. Work in progres Big RT Smile

Maar of dit is wat ik wil weet ik nog niet. Maar om er eerste valbeugels onder te laten schroeven vind ik dan weer een erg dure optie

Die extra dummyschakelaars had ik de afstandbedieningen van mijn headset en mijn actioncam op gemonteerd zitten :wink:

https://www.rad.eu/nl/x4/montagesteun-mist-en-verstralers-voor-de-motorfie/f/10631 , misschien kun je op deze site wat ideen opdoen. De beugels van Givi lijken aardig op de originele beugels alleen prijstechnisch een stuk vriendelijker.

Groeten Ben1200RT

Dat ziet er dan zo uit. Dit is een 2014 LC

Voor mijn R1250RT heb ik ze hier vandaan:
https://www.oldtimers.si/en/led-holder-ready-for-bmw-r1200-1250rt-bmw-r1200-gs-2008-2013.html

Passen ook op een 1200!

Binnen een weekje netjes binnen vanuit Sloveniƫ.

@Winnetoe, heb je hiervan svp wat meer detailfoto’s? Misschien zelfs overzichtje welke onderdelen en/of tekening(-en) van de beugels?

@ Wullum ;
montage lamp 2.2.jpg
montage lamp 1.2.jpg
Hierbij een tweetal detail foto.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Ik kwam dit tegen op op eBay: https://www.ebay.nl/itm/183663964222?hash=item2ac339b03e:g:JkQAAOSw0YlcU~id

Misschien een oplossing voor iemand? :blush:

Dat ziet er goed uit. Gaat de bedrading direct naar de verlichting of naar het contactslot?

Ik heb de lampjes via een relais geschakeld. Een aparte voeding vanaf de accu via het relais naar de lampjes.
Het relais wordt geschakeld door een schakeldraad vanaf de stadslichten. Ik heb nog een extra schakelaar toegepast, om toch de lampjes apart uit te kunnen schakelen.

Ik heb de lampjes via een relais geschakeld. Een aparte voeding vanaf de accu via het relais naar de lampjes.
Het relais wordt geschakeld door een schakeldraad vanaf de stadslichten. Ik heb nog een extra schakelaar toegepast, om toch de lampjes apart uit te kunnen schakelen.

@Winnetoe, heel erg netjes opgelost zo _004

Voor mij nu minder relevant omdat ik een R1250RT heb gekocht waar origineel al BMW mistlampen op gemonteerd zaten…

Maakt voor mij ook niet meer uit , de RT is verkocht en een ST aangekocht MET extra verlichting Big RT Smile