BMW R 1200 RT in San Marino blue metallic / Granite grey met

Ai ai, weerstand bieden en uitstellen gaat steeds moeilijker worden.

Wat een prachtige kleurstelling, helemaal mijn smaak!

Ronald

Hele mooie uitvoering, maar ik denk dat ik hem met een donkere ‘motorspoiler’
(zo heten de grijze kappen dacht ik bij de '08 serie RT’s) nog mooier vind.

zoals bij mijn fiets:

Ik vind het echt een lelijke kleurstelling! Dat ziet er toch niet uit.
Het blauw is mooi maar dat grijs…bleh

Ziet er inderdaad uit alsof het kuipdeel rond de koplamp nog in de grondverf staat… Niet fraai -naughty-

[groet]

Bert M

Het is dat je deze serie nog kunt herkennen aan de cylinders, anders zou je denken dat het een Japans product is! Daarbij helpen die two-tone kleurstellingen ook niet, veel te druk. De F800GT heeft bijvoorbeeld veel mooiere lijnen, keep-it-simple principe. Z’n kwaliteiten staan buiten kijf, en dat maakt ook een hoop goed:)

Gr. Rob

De motorspoiler had zwart moeten zijn net als aan de koffers. En het feit dat ze de neus vergeten zijn een kleur te geven vind ik ook al vreselijk lelijk. Wat een gemiste kans!!! De kleur blauw blijft mijn favoriete kleur maar dit is een rommeltje.

2015 BMW R 1200 RT in San Marino blue metallic / Granite grey metallic mattVrije Bingvertaling:
In 2015, de R 1200 RT zal worden geleverd in een nieuwe twee-kleur verf afwerking (San Marino blauw metallic / graniet grijs metallic mat) en kan ook worden uitgerust met de BMW Motorrad Keyless rit systeem als optie af-fabriek. Hierdoor kunnen de stuurslot, brandstoftank kan en opslag compartimenten worden vergrendeld en ontgrendeld zonder behulp van een sleutel. De motor wordt gestart met behulp van de knop starter als voorheen. Met Keyless Ride, kan de sleutel altijd blijven in de rider’s kleding. Van de vorige verf afwerkingen is Quartz blauw metallic niet langer beschikbaar.

zie hier het artikel in BMW Announces 2015 Model Updates >>

mooie fiets Big RT Smile

Héle mooie fiets!

De oranje kleur die ook op internet zweeft had ik ook wel mooi gevonden.