Op dit moment gebruik ik oordoppen op maat en een speakersetje van oom Ali in mijn helm. Die laatste is op sterven na dood, dus tijd voor wat nieuws.
Wie van jullie heeft (ervaring met) otoplastieken met bluetooth? Dus headset en gehoorbescherming in één. Ik kom ze tegen bij Pluggerz en Audinc. Heeft iemand die? Of andere suggesties?
Afgezien van het inloggen (en dus je aanmelding als FB lid) is de zoekfunctie op FB is als de geschiedenis van een toiletrol in de wc houder. Dit in tegenstelling tot het forum waar alle info door alle jaren heen doorzoekbaar en dus vindbaar is.
Ik kan van alles over en tegen FB verzinnen en ook al ugh keer bedacht dat ik er mee ging stoppen. Maar daar waren inhoudelijke reacties op mijn post… Hier niet.
Dat ben ik meer dan met je eens… Helaas is FB wel de doodsteek (geweest) voor heel veel fora. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant vind ik persoonlijk een forum toch wel heel erg prettig. Heel duidelijk afgebakend onderwerp waar je met gelijkgezinden samen bent en waar je zaken kunt terugzoeken is een heel sterk punt van een forum.
FB is een grote verzamelbak waar wel heel veel activiteit is, een actief forum hebben en houden is een kunst, zeker sinds FB er is…
Ik denk dat FB (en zeker als ik kijk naar onze dochter de BMW Boxer groep (NL/B) ) een belangrijke waarde heeft. Het is m.i. echter een beetje appels met peren vergelijken. De functie van FB is een andere dan de functie van een forum.
Wij merken als beheerders dat onze FB groep een goede link is naar het forum en andersom. We krijgen via FB veel aanmeldingen. In ons geval werkt FB doorgaans versterkend. Aangemerkt moet worden dat op ons forum (ik spreek mij even niet uit over andere fora) men over het algemeen meer de verdieping ingaat. En ja, daarnaast is ons forum vele malen overzichtelijker (ook ingedeeld in topics) dan op FB.
Dat hier slechts een handvol actieve forumleden zijn ben ik niet met je eens. Uiteraard zie je sommige mensen sneller reageren dan andere maar dat is ook op FB het geval.
Verder gaan we maar weer on topic over de bluetooth otoplastieken . . .
Lijkt me sterk dat dat met Bluetooth orthoplastieken opgelost wordt. Ik heb orthoplastieken, en ik hoor mijn partner heel duidelijk als we samen op de motor zitten.
Vraag me alleen of of je met Bluetooth orthoplastieken dezelfde functionaliteiten hebt als met bijvoorbeeld een Cardo of een simpel setje van Ome Ali. Kun je dan ook tegelijkertijd met je telefoon en met je navigatie verbonden zijn?