Alweer bijna 2 jaar in mijn bezit en nog vergeten te showen zoals beloofd in mijn voorstel schrijven. Super blij met de RT uit het jaar 2008, rijdt als een… .
Zo, dat is wel weer genoeg blauw.
Alweer bijna 2 jaar in mijn bezit en nog vergeten te showen zoals beloofd in mijn voorstel schrijven. Super blij met de RT uit het jaar 2008, rijdt als een… .
Zo, dat is wel weer genoeg blauw.
Wow, wát een SUPER mooie RT! Het is alsof je deze vandaag uit de showroom hebt gereden! Veel plezier er mee!
Mooie fiets man
Daarbij een klein pinkje in de welbekende pap gehad
Jammer dat je hem niet kan gaan testen in het Zwarte Woud. Misschien over een paar maanden of anders volgend jaar beter
De routes en de voucher voor het hotel hebben we klaarliggen :):) Komt vast goed.
Mooi exemplaar
Ik ben niet geheel onbevooroordeeld, want ik heb precies dezelfde voor de deur staan
(alleen met waarschijnlijk meer kilometers op de teller en zeker veel minder mooi gepoetst )
En nu ik mijn iPhone steeds vaker gebruik tijdens het rijden toch ook maar eens op zoek gaan naar zo’n soort usb-laadpunt, ziet er strak uit.
USB lader/voltmeter bij een kampeerwinkel vandaan. Perfect om mijn telefoon te laden tijdens het rijden. Speel graag muziek af via mijn telefoon. En de voltmeter is voor de fun. De blauwe heeft bijna 83000 gereden.
Zeg maar gerust een dikke vinger in de pap. Als jij mij niet had rondgereden door het gehele land, had ik dit mooie exemplaar niet gehad.
Heb ook nog maar net dezelfde , blauw , bj 2007 model 2008 - 44000 km op de teller , heb ik ingeruild op een calisto grey r1200rt -lc.
je heb een hele mooie hoor
Pfff moet mijn poetsen toch eens beter onder de loep gaan nemen als ik dit zie
Mooie motor