een overzicht van het RT Treffen 2012 vind je HIER >>
Sluit ik me volledig bij aan: organisatie dank voor alles !
Jos, Walther, Dave, Kenny en al die anderen die ik niet genoemd heb…
Bij deze hartelijk bedankt voor jullie inspanningen om het
weer te organiseren.
Het hele team heeft klasse werk afgeleverd ![]()
Goede ontvangst, schitterende route en een heerlijke
BBQ!
Daar kan een buitje regen en een puist hagel helemaal niets aan veranderen!
![]()
Eric
Superdag gehad,heb 565km mogen bijschrijven op de klok maar dan heb je ook wat!! ![]()
Het was vandaag mijn eerste Treffen maar zeker niet de laatste,deze dag smaakt naar meer ![]()
Een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt reuze bedankt!
grtn.Wilco
Ook vanuit Heerhugowaard lof en dank aan de organisatoren.
Zelfs het weer was onder controle, Chapeau!
Ronald
Ook vanuit Zoetermeer sluit ik me bij de bovenstaande reacties aan: dank aan de organisatie voor een geslaagde dag, en dank aan de deelnemers voor de gezelligheid en het leuke rijden.
Laat maar komen die fotos en films ![]()
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Heren en dames van de de organisatie,
Ik heb echt genoten vandaag, van de koffie met (heerlijk) gebak, van de tour (werkte perfect op mijn Tomtom), van de mooie verzamelplaats, van de 420 km van vandaag en van de leuke groep vanuit Limburg.
Ik weet dat jullie veel werk hebben gehad. Veel meer dan wij merken. Bedankt voor alles. ![]()
Marcel
Beide duimen op voor de organisatie
![]()
Het was een erg geslaagde dag. Bedankt!
Steven (Apeldoorn)
Ben blij dat het een mooi treffen is geworden.
Helaas heb ik het zonnetje vanaf een stoel mogen aan schouwen.
Hoop dat volgende keer niet mijn accu me in de steek laat.
Met wind en regen maar niets hield ons tegen. Hartelijk bedankt voor de goede organisatie.
Groetjes
Mariska en Anton
Hierbij wil ik de organisatie enorm bedanken voor het Treffen 2012
Het was voor ons de eerste keer, (pas vanaf afgelopen jaar een BMW R1200RT)
en hebben enorm genoten.!!!
![]()
Super ontvangst met koffie of thee met daarbij een heerlijk stuk gebak.
Helaas waren de weergoden ons af en toe niet goed gezind.
Maar mocht de pret niet drukken.
Nogmaals dank en tot volgend jaar!!!1
John en Cora van Luijn ![]()
Ben nog met mijn fotootjes bezig. Tof evenement weer Walter, Jos, Han en alle anderen die hard hebben gewerkt voor deze dag. ![]()
Ondanks de epische hagelbui onderweg… nèt op het enige moment vandaag dat ik NIET mijn regenbroek aan had … alles weer prima verlopen.
Foto’s volgen… ergens… ![]()
Hele leuke rit. Iedereen bedankt voor de veilig verlopen rit en lof voor de mensen die het hebben georganiseerd.
Cees
Ook uit Julianadorp aan Zee, hartelijk dank voor al het werk, voor-, tijdens- en ongetwijfeld ook na deze geslaagde dag. Bravo Zulu (=Well Done!).
Hehe, bij zoveel leuke reacties hebben wij (patricia en ondergetekende) weinig bij te voegen. De ontvangst was super, de organisatie voortreffelijk en de disgenoten supersympatiek…
Of toch, wat heb ik geleerd vandaag:
- De super is bij ons duur (1,62€) maar bij jullie nog veel duurder (de diesel staat hier 1,38€)

- Met je ogen toe voel je als je de grens overrijdt (NIET PROBEREN MET OGEN TOE TE RIJDEN !!!) Jullie wegen zijn zooooo mooi en voortreffelijk onderhouden!
- Die kriekentaart… Mensen die was lekker, de BBQ ook trouwens.
- Op dagtellerstand 465 is mn kilometerteller kabel om het hoekje gegaan. Het laatste half uur reed ik steeds 0Km/u Dat was pas een leuke belevenis

- Regen, hagel of stortbui, de dag was meeeer dan geslaagd.
Bedankt organisatoren, het

heeft een dikke 10 op 10 verdiend!
P&P
Vanuit het Brabantse Oosterhout:
Organisatie, bedankt, mooie route, goed geregeld en perfect ontvangst! ![]()
Mede forumleden, bedankt voor de opkomst (zonder heel veel motor is het toch minder leuk en gezellig)
en
De Weergoden, bedankt voor toch nog een paar stralen zon. ![]()
Ondanks de regen en de hagel heb ik mijn eerste BMW tourtocht heel erg leuk gevonden. Volgend jaar weer?
Verdorie, dan heb je net 15 km meer gereden dan ik _003
Maar met die luttele 550 km vond ik de dag niet minder SUPER
En vooruit, hier en daar een buitje, maar niet echt hinderlijk. Ook op de terugreis nog een paar sputters gehad maar mijn
was al niet meer van mijn gezicht te spoelen. Ik vond het echt weer geweldig en bedank de organisatoren. Tot volgend jaar maar weer
![]()
JoJo
Het was voor ons de eerste keer, en zeker voor herhaling vatbaar. We kregen veel:
Veel lekkere koffie en lekker gebak,
veel en een grote diversiteit in RT’s
veel mensen in een prima stemming
veel weer (op ijs, sneeuw, vorst en ijzel na, te missen als kiespijn) al dan niet even wenselijk
veel mooie toerkilometers
en last but not least: veel (ongemerkt, fantastisch verzorgd en nog uit te voeren) werk door de organisatoren: chapeau!!
Ans en Henk
Het is even klussen, maar het is zoals ieder jaar weer de moeite waard geweest als je zulke reacties leest. ![]()
Het treffen valt of staat met het enthousiasme van de deelnemers, zonder dit enthousiasme wordt het niets, hoe goed je het ook probeert te organiseren.
Ook wij hebben genoten, niet op de laatste plaats om het feit dat wederom iedereen weer heelhuids op de locatie en hopelijk thuis is gekomen.
Op naar volgend jaar…
Jos en Jenny
Need I say more?
![]()