AFTER TREFFEN 2011

een overzicht van het RT Treffen 2011 vind je HIER >> In dit onderwerp ben je na het rtreffen2011 welkom om je reacties positief/negatief achter te laten. We stellen er veel prijs op.
Ook bieden we je hier de mogelijkheid om je eigen foto’s te plaatsen middels een Picasa-account.

FOTO’S:

Bekijk hier de foto’s in gezamenlijke fotomap:
https://picasaweb.google.com/105069542403124934565

VIDEO’S:

[youtube]OxquGdWqcMw[/youtube]
video van RhanRT[youtube]A6dj7obo9Qs[/youtube]
video van digicmb[youtube]OYv_Ga_N8jA[/youtube]
video van Jos WRSM[youtube]Myhy0USckRM[/youtube]
video van Berrybeer[youtube]-n9VYZwt3Js[/youtube]
video van Paul Leliveld (1)[youtube]CdfkYuiCvDA[/youtube]
video van Paul Leliveld (2)[youtube]Dhp4OkHHblQ[/youtube]
video van Paul Leliveld (3)

Beste Jos, Walter, Han, Harry, Rob, Dave, Jenny en Claudia en alle andere organisatoren van dit wereldtreffen en de weergoden,

Hartelijk dank voor de voortreffelijke organisatie en de supermooie rit (in mijn geval over de Veluwe). Het was weer helemaal geweldig met dank ook aan de weergoden voor deze prachtige zonovergoten mooie dag. Ik hoop dat iedereen ervan heeft genoten.
Ook dank aan mijn reisgenoten voor de gezelligheid en ik ben erg benieuwd wat er nu weer door de cameraman is vastgelegd.

Nogmaals dank en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,
Bart

Natuurlijk een positieve reactie.
Geweldig georganiseerd _004
Alles liep lekker vandaag, mooi weer , een super rijdende RT dankzij MSA , een TT die nou eens niet de weg kwijt is , mooie route en veel RT’s. Wat wil eens mens nog meer.
Nogmaals dank voor het organiseren.

Hallo allemaal

Bedankt voor deze gave , mooie , leuke dag .
Ook namens mijn vrouw .
En wat een perfecte organisatie .
Gegroet Roger en Esther.

RT vrienden!

Dank voor de geweldige ervaring. Machtig om allemaal eensgezinden bij elkaar te zien.
Evenzo mooi was natuurlijk al dat glimmende tupperware op de parkeerplaats in Ketelhaven en onderweg. Wat een prachtige exemplaren hebben wij vandaag mogen aanschouwen :smiley:
Zij die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken we hierbij in het bijzonder _004 _004 _004

Tot het volgende evenement 8)_

Robin en Jeanine.

Het was inderdaad een meer dan prachtige dag!
Mooi gezicht hoor, al die RT`s netjes geparkeerd 8)_
Wij hebben de tulpen route gereden omdar we zelf van de Veluwe komen en daar is het met dit weer nogal druk.
Heerlijk rustige wegen en toch wel redelijk wat tulpen in bloei gezien.
Ook veel jeugdige bloemverkopertjes gezien waarvan er één in het bijzonder opviel: het ventje had een
bosje tulpen in zijn hand dat zo slap als spaghetti over zijn vingertjes hing!
Hij keek daar ook nog heel droevig bij, dus ik denk niet dat hij vandaag veel klandisie heeft gehad.
Daarna heerlijk dijkjes gereden naar Blokzijl (terras _004 ) en Kamperzeedijk.
Aan het einde van de rit nog even met verwondering naar de RT van Duchmidiman staan kijken, volgens ons is hij geslaagd als electricien _004
Wel apart hoor, die rondom verlichting!
Al met al een perfecte dag.
Alle jongens en meisjes van de organisatie bedankt ennehh… volgend jaar weer? Big RT Smile

Groeten,

EgbeRT

Net thuis van een heerlijke dag.
Mooie locatie, mooie route, mooie RT’s, mooi weer en goede verzorging - wat kan een RT-rijder nog meer verlangen ?
_004 _004 voor allen die dit mogelijk gemaakt hebben, BEDANKT !!

[groet], GerbeRT

Hallo ,

compliment aan de dames en de heren van de organistatie. Uitstekend verzorgde locatie, perfect voor deze dag. Was een mooie zonnige en warme dag. Vol met rijplezier, gezellig babbeltje en heerlijk eten. Ben erg benieuwd naar foto’s en video’s

Nogmaals hartelijk dank

Paultje

Hallo allemaal,

Dit was geweldig. Dit was GENIETEN, geschreven met hoofdletters. Big RT Smile

Hartelijk dank aan de organisatie. _004

[groet]

Han

Ik kan hier weinig meer aan toe voegen. Ondanks dat wij geen route hebben meegereden, maar heerlijk met een omweg weer naar huis zijn gegaan, vonden mijn man en ik het geweldig. Toplocatie, gezellige mensen, mooie RT-s enzovoorts.

Bedankt allemaal. _004

WAS LEUK!!!

Het was een mooie dag!
Dank aan de organisatie!

Grote dank aan de organisatie van het RT treffen.

Het was heeeerlijk, mooie motoren, goed weer, goed ontvangst, en een pijnlijke kont na 585 km op de teller.

Hier zijn maar twee woorden voor, Auw en Fantastisch.

Vanuit het Limburgse nogmaals grote dank.

Grt,
Lauren.

PS volgend jaar in het zuiden van het land?

allemaggies wat een dag!!!

Mijn complimenten aan de organisatie. Het was voortreffelijk georganiseerd.
Het was mijn eerste keer op een treffen, maar zeker niet mijn laatste. Ook mijn dochter die als duo meereed was onder de indruk. Zelf heb ik met een klein groepje de bollenroute gereden. Nog niet helemaal op z’n mooist, maar toch zeker de moeite waard. Al gooide mijn navi de route wel een beetje door elkaar. Maar dat komt omdat ik met het herberekenen een verkeerde instelling heb gebruikt. Eind goed al goed, we waren voor het donker weer in ketelhaven.

Tot volgend jaar.

Leuke dag, zo’n Treffen. Niet in de laatste plaats door de perfecte organisatie. Hulde !
In de rij staand voor m’n sticker, pet en consumptiebonnen, kwam ik een bekende van een aantal jaren terug tegen.
De hele dag met elkaar opgetrokken en heerlijk bij gepraat. Ook daar was het Treffen dus goed voor.
Graag tot een volgende bijeenkomst !

Hoi,

De eerste foto,s rollen nu binnen,prachtig om te zien.Heerlijke dag was het en nu lekker nagenieten met een koud glas bier,bedankt voor de gezelligheid allemaal.
En ik zou zeggen op naar het rt treffen 2012,ik ben er zeker weer bij.

rtreffen2011

Beste Jos, Walter en alle andere organisatoren.

Hartstikke bedankt voor de prachtige dag. Het ontmoeten van Almeerder RT-ers was al hartstikke leuk, gezamenlijk naar Lands End rijden was prima, de vele motoren op het parkeerterrein, de koffie, het gebak, de naamsticker, de caps, de lokatie, de (bollen)route… Het klopte gewoon allemaal !! Van jullie gezichten was de trots (maar naar mijn idee ook wel enige spanning en vermoeidheid ?!) af te lezen, en terecht !!!

Complimenten voor deze prima organisatie. Wij (mijn vrouw en ik) hebben genoten. Leuk om ineens gezichten te hebben bij de diverse forumnamen. Alleen al daarvoor is het een zeer geslaagde dag die absoluut traditie moet blijven en… ik heb er ook nog een serie oordoppen aan over gehouden (met dank aan Robin).
Lekker gebabbeld met Limburgers, Leusdenaren, Belgen, Harderwijkers uiteraard Almeerders en anderen, maar allemaal even gezellig.

Dus op naar naar RT-TREFFEN 2012.

Groeten en dank van Jako (zeg maar Jaap)

Ps. De foto’s heb ik inmiddels op Picasa gezet.

Ja, wat kan ik aan alle lovende woorden hierboven nog toevoegen? :wink: Het was helemaal prima! _004
Hartelijk dank voor de prima organisatie!
Big RT Smile

Het was een perfecte dag voor een motorrit _004
Heb net de beelden van de videocamera naar de computer overgezet, :smiley: 4,72 gigabyte aan ruw videomateriaal :smiley:
Dus het duurt wel even voordat ik dit verder vorm kan geven.

groet,
RhanRT

Bedankt voor de leuke dag allemaal! Foto’s komen wat later… druk druk druk :slight_smile:

De wegen waren niet te druk, de restaurantjes wel, dus maar een paar koekies gelunched :laughing:

Tot volgend jaar !

Francois