Advies Navigator 4

Graag advies boxer vrienden!

Als ik mij Navigator 4 niet in de laadstandaard heb, hoor ik een aardige dame mij de weg wijzen, dat is prima. Zet ik hem in de laadstandaard op de motor, hoor ik haar niet meer praten.

Iemand een idee?

Volgens mij hoort dat ook zo. Als hij in de laadstandaard gestoken wordt denk het apparaat dat er ook een externe speaker of andere geluidsbron gebruikt wordt en schakelt de interne speaker dus uit.
Als het goed is zit er aan de standaard naast de voeding ook een aansluiting voor een geluidsapparaat of speaker. Dat is bij mij in ieder geval zo.

Ik heb nog geen manier gevonden om de interne speaker de blijven gebruiken als hij in de houder zit.

Ik heb de motor nog niet zo lang, ben een beetje aan het uitproberen, ga morgen op vakantie en wil het graag klaar hebben. Hij heeft het wel een keer gedaan toen hij in de laadsteun stond, toen sprak de lieftallige dame wel tegen mij, dus het moet op de een of andere manier wel kunnen. Klopt, er zit een aansluiting waar wat op aangesloten kan worden. Nog dank voor je reactie!

Zie https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=40&t=13600