Ik heb 1150RT overgenomen van kennis die hem al aantal jaren stil heeft staan. ABS lampjes geven storing, bovenste knippert snel, onderste continue.
Heb ook Motoscan Bluetooth module, maar krijg geen verbinding. Blijkt dat pin 2 in OBD stekker geen spanning geeft.
Iemand suggestie wat bovenstaande kan betekenen en of en hoe dit opgelost kan worden ?
Ik begrijp dat je een storing hebt aan het ABS en dat je graag geholpen wilt worden met je probleem.
Het wordt op ons echter bijzonder gewaardeerd wanneer je als nieuw forumlid bij een eerste posting even voorstelt in het topic: “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”.
Inmiddels stukje verder. De pin aanduiding die ik op internet vond is niet de officiële OBD pin nummering. Pin 2 in plaatje is pin 16.
Geen spanning op die pin werd veroorzaakt door een kapotte motronic zekering. Dus dat is opgelost. Rest het snel knipperende bovenste ABS lampje en continue brandende onderste.
Het lijkt erop dat het “spoelen” oftewel remolie vervangen het probleem zou kunnen oplossen.
Heeft iemand handleiding hiervoor, in mijn Haynes wordt ABS naar dealer gestuurd