Aanbieding: Zomer doorwaai motorjassen € 69,95

mooie prijs en ook net op zoek naar eentje. Reserveer maar vast an een 3XL voor me. Nu even niet mogelijk om on line te bestellen.

Dank voor jouw getoonde interesse. Ik heb jouw bestelling voor de zomermotorjas 3XL ontvangen.

-groet- , Hans

Net bestelling via de webshop geplaatst. Verzendkosten naar België plots van 7.35 naar 13.31? Bestelnummer 1008

Klopt. Versturen binnen NL verstuur ik tegen gereduceerde prijs. Naar BEL versturen zijn de reguliere verzendkosten, welke de transportbedrijven mij ook berekenen.

Jas ontvangen en ik kan alleen maar zeggen: wat een fantastische aankoop! _004

Hij past zelfs met binnenvoering als gegoten, ondanks mijn incourante maten.
Alleen de mouwen vallen iets te lang uit, maar dat was te verwachten bij mijn corpulente voorkomen waarbij alle verhoudingen zoek zijn. :wink:

Bedankt @Hans, ik ben er erg blij mee! Big RT Smile

Dat is leuk om te horen.
Graag gedaan en veel zomers motorweer gewenst met jouw nieuwe doorwaai motorjas.
-groet- Hans

Aanbieding alleen voor de leden van het BMWRTforum. € 69,95 euro

Zomer doorwaai motorjas. Reguliere prijs € 129,95. Webwinkelprijs 79,95.
Nu uitsluitend voor de leden van het bmwrtforum voor € 69,95. Verzendkosten zijn € 3,50 euro.

Verkrijgbaar in de maten S, M, L, XL, XXL, 3XL, en 6XL

Confectiemaat 48 is S
Confectiemaat 50 is M
Confectiemaat 52 is L
Confectiemaat 54 is XL
Confectiemaat 56 is XXL
Confectiemaat 58 is 3XL
Confectiemaat 62/64 is 6XL

Volwaardige nieuwe doorwaai motorjas met uitritsbare binnenvoering en contrasterende fluor gele bies. De motorjas is uitgerust met protectoren op de rug, schouders en ellebogen. Ideale motorjas tijdens deze zomerse dagen. Zolang de voorraad strekt en deze advertentie online is.

Onverhoopt ruilen is nooit een probleem en niet goed is geld terug!

Voor bestellen en betaalinformatie kan je mij een PB sturen.

Deze zomer doorwaai motorjas is ook te bestellen met 10,- euro korting in de webshop https://www.motorkledingweb.nl/product/zomer-motor-doorwaai-jas/

De korting wordt automatisch verwerkt in de winkelmand na invoeren van de kortingboncode: bmwrtforum bij het afrekenen.

Ik ben wel benieuwd: doorgaans heb ik aardig wat moeite om een betaalbare jas in mijn maat te vinden.
Bestelnummer: 1005 (ik heb mijn maten in het commentaar van de bestelling gezet)

Bedankt! _004

Ook 1 besteld, ik liep al een tijdje te zoeken naar zo`n jas. Bestelnummer 1006.

Groeten Ben1200RT Big RT Smile

Beste Ben en Peter,
Hartelijk dank voor jullie bestelling. Ik heb jullie beiden een PB gestuurd met de verzendinformatie.
Vanaf woensdag kunnen jullie je nieuwe motor zomerjas in huis verwachten.

Mvg, Hans