3e remlicht in koffer BMW R1100RT?

Ik ben er over aan het denken om een 3e remlicht (smalle ledstrip) in mijn topkoffer te maken echter de enige die ik op Ali kon vinden en zou passen heb ik niet binnen gekregen en is niet meer voorradig… Iemand al eens zelf een 3e remlicht gemaakt in het koffer van een RT uit 1998?

Ik heb ooit deze gekocht, die plak je gewoon op je koffer nadat je een gaatje hebt geboord voor het kabeltje.

En tevreden er mee? Heb je evt een foto van het koffer met het remlicht?

Nee sorry, ik heb die fiets niet meer en uiteindelijk vond ik het eindresultaat wat tegenvallen, vooral omdat je niet moet vergeten de kabel/connector los te halen als je de koffer van je fiets af wilt halen. Een ander dingetje is dat je de koffer goed moet schoonmaken (met IPA) voordat je de strip erop plakt (maar dat geldt voor alles dat je op je fiets wilt plakken, natuurlijk).

Waarschijnlijk bedoel je een 2e remlicht?!

Hahahaha scherp, dat was mij nog niet eens opgevallen. :smiley:

Hahaha inderdaad. Macht der gewoonten Big RT Smile

Wat je ook kan doen is het Extra (2e of 3e, hoe je het ook noemt) remricht tegen de onderzijde van je montageplaat van je topkoffer monteren.
Dit heeft als voordeel dat deze blijft zitten wanneer je je topkoffer eraf haalt.
Ook blijft het extra remlicht werken zonder dat je topkoffer op de motor zit.

Heb je een Gifi topkoffer dan zijn het van die zetjes te koop voor een extra remlicht en zijn de contacten ook verwerkt in de montage/bevestingingsplaat en in de topkoffer.
Hierdoor verwijder je de topkoffer zonder dat je een extra stekkertje of zo dient los te halen.