20 t/m 23 febr. 2014 - Motorbeurs Utrecht

Op MOTORbeurs Utrecht begint jouw nieuwe motorseizoen. Je vindt er alles waar je als motorliefhebber naar op zoek bent. En dit wordt de dertigste editie, dus dat vieren we natuurlijk groots. Hoe het er allemaal uit gaat zien, daarover houden we je nog heel even in spanning. Maar neem vast een kijkje op de site!

http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker.aspx

Als het weer blijft zoals nu kunnen we er lekker op de motor naar toe.
Hopelijk blijft mijn ploegenrooster hetzelfde, want dan kan ik er op vrijdag heen.

Ook zal ik de site van Stentor in de gaten houden, misschien hebben ze weer een interessante toegangskaarten aanbieding.

Huh? Gaan we daar als Forum staan?
Vorig jaar heb ik er niks van gezien, of lag dat aan mij?

Had de ANWB niet ook al iets met korting?

Op de site van de motorbeurs kun je vooraf, tegen gereduceerd tarief, een toegangskaart kopen!

Ik ben er te vinden op zaterdag ochtend , op de stand van de FJR club :O

Die Wulum toch, maar we hebben toch niets om te verkopen althans niet genoeg om de standkosten eruit de halen.
Nee, de forumpot gaat naar de CliniClowns . . . . Big RT Smile

We kunnen natuurlijk wel letterlijk allemaal onze Forumpet opzetten, herkennen we elkaar _004

Helaas kan ik dat weekend niet, zit met familie op een vakantiepark in Limburg (wat een straf :smiley: ). Ik kan het petje wel voor alle zekerheid meenemen voor als er nog voorstellen komen voor een lekker uitstapje in dat weekend :wink:

Maarreh… het motorseizoen begint al eerder hoor:
17,18 en 19 januari de Noordelijke Motorbeurs in Groningen en een week later 24, 25 en 26 januari Motor Expo Assen in de TT-hal in Assen. Paar leuke tripjes in het vooruitzicht als het weer zo blijft _005

[groet]

JoJo

er was MOOI spul op de beurs

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1557674_804401969575805_1602994172_n.jpg Big RT Smile

Korting voor ANWB leden
http://www.anwbmotor.nl/nieuws/5-euro-korting-op-je-motorbeurs-utrecht-entree?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
[groet] Jos

In Utrecht Hal 7 stand 30

… of niet… ? :open_mouth: :laughing:

ugly . . . . :O

Leuk als die bij de poort staat als we aankomen bij RT Treffen 2014 _005

Mijn voorkeur voor de aankomst bij het RT Treffen 2014 gaat uit naar een lekkere bak koffie en, ik noem maar wat, een appelpunt met slagroom of zo… Ik geloof dat ik daar uiteindelijk meer van geniet dan van zo’n opgeschilderde dame _001

[groet]

Bert M

Niet met verf kliederen , mensen.

Zo rommelen met verf heeft ook niet bepaald mijn voorkeur, dat geeft alleen maar spetters en leid mij af.

Ik zie op een dergelijk evenement ook veel liever mijn motor- en forumfrienden.
En als het iets echt tastbaars moet zijn, liever iets van BMW Motorrad zelf.

I know, ik ben een rare. :sunglasses:

Het aftellen is begonnen

Vanaf 20 febr. begint DE motorbeurs
donderdag/vrijdag en zaterdag ben ik aanwezig op de stand van de SMvG hal 7 stand 30 kan je alles vertellen over aangepast motorrijden
Zondag vertoon ik mijn kunstjes bij Europese verzekeringen en vertel de hele dag door mijn verhaal hal 8 stand 66
Misschien tot dan

_004