Ik heb de speedboor in een 9v accuschroefboormachine (hoeveel woordwaarde?) gedaan en rustig zonder aandrukken laten draaien. Hij doet dan het werk en de boor onder een paar graden hoek een rondje draaien zodat je hoeken van de speedboor zich in het plastic konden vastbijten. Geduld, geen haast en een sigaar doen wonderen
Bij mijn 2009-er zit pal onder het afdekplaatje het metalen frame met de ronde gaten voor de radioknoppen…en die zijn géén 27mm . Het afdekplaatje zit (zéér verliesgevoelig} daarop vastgeklikt.
Yep , is bij mijn 2007 ook zo , ik ga proberen om 1 gat van de radioknoppen over te zetten op het plastik afdekplaatje en dan doorboren , zo hangt het afdekplaatje ook wat beter vast … weet niet of het kan lukken maar we zien wel …heb nog tijd tot eind januari om iets beters uit te vogelen
Bij een van de posts in de rubriek “showen die enz” is te zien op welke plek Tony72 een voltmeter en usb lader keurig netjes op zijn nieuwe fiets monteerde. Dat lijkt ook geen gekke keuze te zijn en de oplossing met het grondplaatje - in de kleur waarop beide gemonteerd worden - biedt een aardig alternatief voor het eerder gesuggereerde afdekplaatje van de radioknoppen.
.
Schermafbeelding 2020-12-05 om 20.57.58.png
.
's Avonds kan zo’n voltmetertje net even meer licht geven dan eigenlijk gewenst is en dan wat hinderlijk opspelen.
Tegen de tijd dat het metertje binnen is, ga ik eerst even 's nachts met wat ducktape 's aan de gang. Eerst eens even kijken…
Hier een foto van een RT 2014 LC, dat handige gootje om die metertjes in te plaatsen heb ik niet. Vandaar mijn besluit om hem rechts te plaatsen. Links heb ik mijn radio knoppen.
en eindelijk op 29/01 metertje mogen ontvangen , ik weet dat er 20/01 als leverings datum stond maar enkele weken op voorhand als een mailtje gedaan en dan toch mogen het pakje groot als een lucuferdoosje in de bus gevonden , jeetje was een lastige bevalling lol
Nu het aansluiten nog
Dank je wel voor het compliment Frans.
Maar nog even een aanvulling, het is geen losse grondplaat waar ik de meter en usb laders op heb zitten maar het is een item uit 1 stuk. Koop je gewoon zo als complete set. Je had ze ook als losse items trouwens. Behalve de rvs boutjes/ringetjes en moertjes, die had ik nog liggen. En ik heb hem ook via het canbus laadpunt aangesloten, niks geen problemen mee.