Ik ben op dit moment bezig mijn R1150RT op te knappen die ik enige maanden geleden heb aangeschaft.
Nu ben ik met de zuigers bezig en probeer te achterhalen welke zuigerveer spanband ik nodig heb om de zuiger weer netjes en veilig in het blok te monteren.
Het werkplaats handboek vermeld onderdeel 11 2 900 maar daarover vindt ik weinig info op het Wilde Wijde Web.
Kan iemand mij een advies geven wat ik het beste aan kan schaffen en evt waar om de zuiger weer netjes in het blok te plaatsen?
Het beste gereedschap! Vaardige handen!
Eventueel 3 of 4 van die dingen, maar dat zijn dan de zgn. “Helpende handjes”.
Aangevuld met geduld en behendigheid.
Ik ben ook tot nu toe voor de tie-wraps gegaan en flink wat olie, verder een stuk HDPE met een scherpe rand om hier en daar een duwtje te kunnen geven
Zo wie zo handig om dit met 4 handjes te doen, van te voren even doorspreken wie wat doet, zit ook nog natte kit als voetpakking. 4 bouten aanhalen op moment en dan een hoekverdraaiing, de 5de gewoon op moment zonder hoekverdraaiing.
Ps.: de benzinemaaier heeft het jaren volgehouden totdat het, ondanks mijn vele onderhoud, toch begaf. Beestje werd te oud om nog verder te onderhouden en werd dus ingeruild voor een elektrische grasmaaier.
[/quote]