Ik vertrek morgen, 5 september op weg naar Corsica. Maar wel met een omweg. Ik rijd eerst naar Thonon-les-Bains en rijd dan de RGA. La Route des Grandes Alpes. Van Menton rijd ik naar Toulon, waar ik mijn vrouw oppik, en vervolgens gaan we met de Ferry naar Corsica. Na ons ons verblijf op Corsica, terug naar Toulon. Mijn vrouw vliegt terug naar Nederland en ik rijd terug naar Nederland via la Route Napoleon, Gorges du Verdon, la Bourgogne.
Voor wie het wil volgen:
Wat een mooie reis, veel plezier👍
Roelof,
We “kennen” elkaar van een ander forum en ik ga je volgen zoals je al gezien had. Ben zeer benieuwd hoe het je gaat bevallen en wat je mee gaat maken.
Cool, ik wil op reis met mijn vrouw, misschien nemen we dezelfde route als jij…
Goeie tip!
Het was een geweldige reis en eerlijk gezegd is er geen bestemming in het verleden geweest die zo’n indruk op mij heeft gemaakt als Corsica.
Ik ben wel zo iemand die niet zomaar ergens is. Ik wil van te voren zoveel mogelijk weten over mijn bestemming dus ik lees alles wat los en vast zit over dat onderwerp. Corsica in dit geval
Ik heb met de steps van Polarsteps een fotoboek gemaakt -gaat via de site van Polarsteps- en zo heb ik nog een tastbaar overzicht van deze fantastische tocht.
Is dit een aanrader? Echt wel!!!
Wat een prachtige reis is dat geweest. Erg leuk om je reisverslag met een paar indrukwekkende foto’s op Polarsteps te lezen en zien. Inderdaad een mooie herinnering voor jullie.
Bedankt!
Dat is graag gedaan!