Voorstellen

Goedemiddag!

Ik ga me hier ook even voorstellen. Ik ben Lukas, 24 jaar oud, woonachtig in Eindhoven en rij sinds februari een R1150RT.
Ik ben in 2014 begonnen met motorrijden op een kleine 125cc. Daar heb ik een paar van gehad. Vóór mijn RT heb ik een Aprilia Pegaso 650 uit 2006 gereden, heerlijke ééncilinder fiets waarmee je veel plezier in steden en omgeving kan hebben. Echter, ik reed en rij realtief lange afstanden en was toch op zoek naar wat groters en iets met meer comfort. Dus het werde deze R1150RT uit 2004 met ruim een ton op de teller.
Verder zijn er een paar aftermarket onderdelen op gemonteerd zoals een Bagsterzadel, zstream windscreen en heb ik inmiddels transparante blinkerglazen en een Zumo XT vast gemonteerd. Op nog vele jaren plezier hiermee.

De groeten.

Hallo Lukas,

Van harte welkom op ons RT-forum en bedankt voor je intro met je mooie tourbuffel: een -1150-

Met je leeftijd van 24 jaar daalt de gemiddelde leeftijd hier aanzienlijk . . . Big RT Smile

Je hebt aan de RT een comfortabele woon/werk/tour motor. Vele plezierige kilometers toegewenst! _004

-groet-

Eilert

Dag Lucas, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.

Onze gemiddelde leeftijd is 45. Hoe oud ben ik? :blush: