vandaag nieuw bankstel besteld

Nee, absoluut niet. Het zadel zit prima.

Smaken verschillen, derrières ook… Bij de K1600 was het ook (voor mij) noodzakelijk om direct te vervangen. Het originele zadel deed na een half uur / drie kwartier echt vreselijk zeer aan het zitvlees.

[groet]

Bert M

Ik vond het zadel op de nieuwe Rt in het begin wel goed zitten, maar na een half jaar elke dag woon/werk ging het echt niet meer.

@Hans,
Dat verklaart dan ook voor op zijn minst een gedeelte vn de verschillende opvattingen :wink:
Met woonwerk zitten we per maand evenveel op dat ding als een gemiddelde toerrijder in een half jaar :wink:

De stickerset is een optie die door de dealer word aangeboden in een mail naar iedereen die bij BMW motorrad is aangemeld (ik dus ivm de speed date afgelopen zomer)
Desbetreffende mail met details enz heb ik helaas al een tijdje terug verwijderd

Hoi,
Hoe bevalt het bankstel? Maakt hij de verwachtingen waar? Ik vind deze nieuwe rt in het wit het mooist… Ben wel benieuwd naar je ervaringen …

Groet Alfred

Albert,

zie: http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=12569&p=135637#p135637

hgr
Kees

Geweldig bankstel voor woonwerk blijf je ervaringen even volgen, gebruik mijn bankstel uit 2009 ook voor woonwerk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk