uit de bocht

het is vaak gebeurt voordat je met je ogen geknipperd hebt, het ene moment rij je nog, het volgende moment zit je op de grond en denkt:“Dit is niet echt!”

Om nou te voorkomen dat Kenny het erg druk krijgt met alle ellende van ons 2000+ leden tellende forum op te lossen zou je ook eens aan Vioma kunnen denken, uurloon van €20 is zwaar concurrerend met de dealeRT, kennis is reeds bewezen aanwezig en als het niks meer wordt met de motor krijg je nog een redelijke prijs terug, zeker t.o.v. de genoemde opkopers!

Ik wens je sterkte met het herstel van je zelf en je motor!

enne … keep Big RT Smile ing!

Dan, met pijn in mijn hart, de foto´s van wat er nog over is van mijn BMW.
Ik heb echt geluk gehad met slechts 1 gekneusde rib!

En een opkoper biedt slechts 1000 euro. Dat doet pas pijn!!!
Net nieuwe Michelin PR2 eronder laten leggen; nog geen 1000 km mee gereden!
En vol trots deze zomer Xenon verlichting en koppelingsplaten zelf vervangen en de cardan-as laten vervangen

Volgens dealer niet verstandig om te laten repareren.

De bloemen waren FANTASTISCH mooi; mijn vriendin was erg onder de indruk van de vriendschappen hier op het forum!!!

Via de mail heb je mijn bod ontvangen , dat bod is wel iets hoger maar zal helaas ook wel pijn doen _002
Sorry dat ik je nog meer pijn bezorg :wink:
[groet] Peter

Is inderdaad pijnlijk en erg zonde om te zien. :frowning:

Maar prijs jezelf enorm gelukkig dat het met jou zo goed is afgelopen.
Jij bent onvervangbaar, je motor niet. :wink:

Kortom, je zult naar een andere motor moeten gaan uitkijken?
Of vraag je Kenny/Vioma nog om een 2nd opinion?

Aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat je dit hoofdstuk wilt afsluiten, en als ik je ergens mee kan helpen, laat het mij gerust weten!

Ikzelf ben ook zachtjes aan naar een andere motor aan het kijken, en dergelijke “voorpret” heeft ook zo z’n charmes.
Dat helpt je dit alles weer als “leermoment” achter je te zetten, en kan je weer verder met je (motor)leven.

Ruud,
Ik heb je een prive email gestuurd over een R1100RT te koop op een veiling.
Hans

Aan de foto’s te zien ben je er nog goed vanaf gekomen Ruud… _004 . Tja…en wat die prijzen van opkopers betreft…ik heb ff zomaar voor de gein eens gekeken wat bv de Hobyist zo’n beetje vraagt voor 2e hands R1100RT onderdelen: bij deze zomaar een greep… :wink:

• windscherm € 130
  • remklauw achter € 175
  • startmotor € 215
  • remklauw achter € 175
  • remklauw l. voor € 175
  • remklauw r voor € 175
  • abs pomp € 500
  • etc…etc…

…misschien een idee om je gehavende RT zélf in onderdelen via MP te gaan verkopen…of opnieuw een -1100- te kopen en de onderdelen zelf te houden…? :smiley:
[groet]
Berry

Ik had een pb gestuurd met het zelfde idee slopen en op marktplaats zetten tel uit je winst,het geeft wel wat werk maar het is het zeker waard.

gr Harry

Inderdaad.

Een paar onderdelen verkopen op marktplaats levert je snel meer op dan de 1000 euro die geboden is.
Kijk maar eens naar je banden met wielen, die kan je volgens mij zo kwijt via MP.

Maar je kan ook gaan nadenken om een andere terug te kopen en dan heb je al velgen en nieuwe banden.
Koppeling heb je ook al en wat kofferwerk.
Dan kan je altijd nog beslissen of je de extra onderdelen wilt verkopen of houden.
Ik zou daar toch serieus over gaan nadenken als ik jou was.
Je ziet wat een ongelukje doet.
En dan heb je een partij reserve onderdelen.
En anders kan je altijd je onderdelen via het forum nog zien te verkopen.
Er zijn genoeg 1100 RT rijders.
En misschien is er hier wel iemand die toevallig aan een andere fiets zit te denken zodat je die kan overnemen.

Succes en ik weet dat het niet prettig is.
Maar probeer er het beste van te maken.

Richard

Waarde forum-vrienden!

Ik heb de raad van velen van jullie ter harte genomen en ben begonnen met de verkoop van mijn lieftallige Dame in onderdelen; een aantal delen heb ik overgezet op mijn nieuw aangeschafte R1100RT (waarvan de foto’s later zullen volgen).

ADVERTENTIE

Hierdoor zijn 2 partijen geholpen; de mede-forumleden die diverse onderdelen nodig hebben en nu de kans grijpen om deze tegen zeer schappelijke prijzen over te nemen (ver beneden de handelaarsprijzen in 2de hands delen) met een niet-goed-geld-terug garantie (in onderling overleg), en ikzelf daar ik nu meer en meer over de fantastische R1100RT leer en natuurlijk de financiele schade deels weet te beperken.

Dank nogmaals voor al jullie goede adviezen!!!

Ruud

Hoi Ruud,

Je hebt een uitermate goede win-win-win-win situatie gemaakt.

Je hebt de pech omgedraaid en hebt mensen blij gemaakt, jezelf blij gemaakt en er nog bij geleerd in de techniek.
Mooier kan bijna niet.
Ik ben blij dat we met z’n allen je toch op de motor hebben weten te houden na deze vervelende situatie.

ben wel benieuwd naar je nieuwe aanwinst. De foto komt natuurlijk nog wel.
En ook daar wens ik je veel plezierige en veilige km’s mee.

Groeten,
Richard

EN . . . natuurlijk mede dankzij de support van de beheerders van dit forum . . . . :O

Sorry Jos, natuurlijk ook mede jullie.
Maar dat moet duidelijk zijn want zonder jullie was dit alles niet mogelijk.

Dus voor alle beheerders en medewerkers wil ik namens deze weg nogmaals jullie danken voor alle hulp aan alle Beemerrijders. _004 _004
En aan alle gebruikers de dank dat jullie elkaar willen helpen en ondersteunen. Mede namens mijzelf. _004 _004

Denk dat dat wel een keer gezegd mag worden toch? :smiley:

Beemerrichard

Hulde _004