Sinds september 2020 ingeschreven met het plan een r850r model 98 aan te gaan schaffen na een aantal jaar op een VFR800 te hebben gereden. Vandaag is het eindelijk zo ver en een r850r gekocht. Uiteindelijk een model 2004 geworden met zo’n 60000 op de teller. Voorpoten moeten nieuwe seals, nieuwe bougies erin en synchroniseren, dan heb ik een mooie fiets voor de komende jaren. Van het forum zal ik dankbaar gebruik maken gezien ik het meeste onderhoud zelf uitvoer.
Bedankt voor de vele informatie die ik op het forum heb mogen lezen voordat ik een boxer heb aangeschaft.
Hallo dvdslikke,
Van harte welkom op ons mooie
waar de BMW boxer centraal staat. 
Gefeliciteerd met de vandaag aangeschafte R850R. Een mooi moment om je ook hier op deze dag te introduceren.
Fijn dat je je al van harte lust hebt kunnen inlezen op de BMW boxer door de info hier van vele forumleden. Laat je ook gerust horen wanneer je zelf info wilt delen, want we leren nog steeds van elkaar. 
Veel (voortgezet) plezier op je R en hier op ‘t forum! 

Eilert
Dag dvdslikke, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R850R en het forum.
Hallo mede-Ex-Vfr-er 
Ook ik ben begin dit jaar overgestapt van een VFR een boxer. Wat een verschil zeg, van klein en (te) snel, naar groot heerlijk toerend en geen pijn meer in het lijf.
Hoop dat je evenveel plezier van je boxer mag beleven als ik heb 
Ennuh