Ondanks dat ik zelf vrouw ben, ben ik het met jullie eens dat ze deze haar rijbewijs moeten afpakken. Maar als je soms ziet wat mensen allemaal, m.n. in de auto, doen, anders dan autorijden, dan valt het mij nog mee hoe vaak het fout gaat!
Seksels, ik hoop dat het allemaal weer een beetje genezen is en dat je inmiddels weer met plezier rijdt.
Ondanks dat ik zelf een vrouw ben…gekheid hoor plaag maar een beetje.
Ben ook opzettelijk begonnen met: Niet alle vrouwen rijden slecht dit is een bepaald type.
Motorrijders rijden omdat ze het leuk vinden en doen in t algemeen hun best om het goed te doen,een heleboel automobilisten ( tes )
rijden koekblik omdat het makkelijk is en iedereen het kan . Hoef je dus niet leuk te vinden en al helemaal niet je best doen om het goed te doen.
Dat zijn de types die mensen als Seksels van hun brommert afrijden.
Ben geloof ik niet de enige die dit soort vreemde types tegenkomt… Maare de fiets is niet meer…
Er was toch wel iets meer stuk dan je even snel ziet. monteur is er even lekker op gaan rijden, dingetje hier, vervolgens nog een ander dingetje, dan het dingetje waar het eerste dingetje weer aan vast zat… Nou was dat niet echt het probleem, maar het balhoofd was gedraaid(?) en 1 van de cilinders was toch niet meer goed recht. Al met al besloten dat ik er niet meer op wilde rijden…
In het hoofdstuk Koop/Verkoop staat een mooie overheidsdienaar (in het donker blauw, oftewel paars) die een nieuw baasje zoekt…
Ben verder niet bekend met de staat van de motor of de huidige eigenaar, maar ik vind 'm persoonlijk erg mooi uitgevoerd in een zeer bijzondere kleur. Als ik de pegels had wist ik het wel!
@Straight, Ik voelde mij ook niet echt aangesproken, hoor. Ik had ook gelezen dat je niet alle vrouwen bedoelde, dus je hoeft echt niet te verontschuldigen.
En inderdaad, veel mensen rijden auto uit pure noodzaak, om van A naar B te komen. Motorrijden doe je uit liefhebberij.
Nee hoor, echt niet. Ik zei vroeger al eens tegen mijn moeder dat ik kennelijk een paar mannelijke hormonen had. Ik zat altijd in bomen, ben bij de politie gegaan, heb mijn motor, auto, vrachtauto en busrijbewijs en werk het liefst met mannen, omdat ik daar veel beter mee om kan gaan. En nee, verder ben ik een echte vrouw, netjes getrouwd en 2 prachtige dochters.
En nee, verder ben ik een echte vrouw, netjes getrouwd en 2 prachtige dochters.
Insinuatie en ontkenning in dezelfde zin
Maar begint me enigzins duidelijker te worden, zei al ben hier nieuw dus moet mensen nog beetje leren kennen.
Jij bent dus kennelijk niet het type vrouw wat zo nodig " mee moet doen " en als het dan moeilijk wordt zich op haar vrouw zijn beroept , das mooi.
Daarom was ik ook wat voorzichtig heb helaas al vaak anders meegemaakt , 5 jaar in dienst gezeten en meiden/vrouwen daar varieerden van hardstikke goed tot BE RUH slecht de verhouding goed/slecht ook 1 op 50 of zo maar zoals gezegd leuk als je t ook es anders treft