Thijs stelt zich voor

Hallo allen,

Hier Thijs. Sinds kort trots bezitter van een mooie -1100- .
Na 12 jaar weer een eigen motorfiets. Toen verkocht ik mijn Yamaha XJ600-brommer en stapte voor de dienst over op een een echte motor, de 1200. 12 jaar gereden voor de baas en nooit de behoefte gehad om ook nog in m’n vrije tijd te gaan touren (dus reed ik vooral in (oldtimers met) vier wielen).
Nu een andere functie (zonder bijbehorende fiets) en door een verhuizing van Utrecht naar de Achterhoek een woon-werk rit in het vooruitzicht van 250 km per dag (retour). Dus er mocht wel weer een goed stel wielen onder mijn kont komen. Aangezien ik inmiddels vergroeid was aan een BMW was de keuze makkelijk :smiley:

Hallo Thijs,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Fijn dat je weer een BMW heb en ja, ook de -1100- is en blijft een fijne tourmotor. Weliswaar qua leeftijd gedateerd, maar nog altijd hele mooie looks en prima rijeigenschappen. Ook ik beleef al vele jaren veel plezier aan dit type RT.

Ik hoop dat je je ook snel thuis voelt op dit forum met alleen maar gelijkgestemden! _004

-groet-

Eilert

Welkom Thijs,

Mooi verhaal. Zo’n tweewieler mis je toch al snel. 250km per dag. Dat is flink. Gelukkig inderdaad op een goed stel wielen. _004

Welkom

Welkom Thijs!