Patrick, dank dat je hebt besloten om het beheer van dit prachtige forum over te nemen. Ik ben erg benieuwd naar de uitvoering van jouw plannen met het forum en de forumleden.
Jos en Eilert, bedankt voor jullie tomeloze inzet voor het forum, sinds de oprichting.
Kijk dat is fijn nieuws! Ben nog niet zo lang lid hier, maar al genoeg aan het forum gehad. Zo’n verzamelplaats van kennis is van grote waarde, zeker als het over wat oudere modellen motoren gaat! Blij om te zien dat een forum als dit in de tijd van social media niet ten onder gaat. Facebook en dat soort platforms zijn wat mij betreft een belabberd alternatief… Heb het Intruder (IOCH) forum ten onder zien gaan (die zitten nu allemaal op facebook, mij niet gezien), zo zonde…
Bedankt voor alle mooie en enthousiaste reacties! Het is geweldig om jullie betrokkenheid te zien, en ik waardeer alle steun en ideeën die jullie delen.
We zijn druk bezig met het invullen van de plannen voor 2025, waarbij we werken aan nieuwe functies, verbeteringen en natuurlijk een eventuele forumrit! Jullie input blijft daarbij ontzettend waardevol, dus blijf vooral jullie suggesties delen. Samen kunnen we het forum verder ontwikkelen en het een nog betere plek maken voor alle BMW RT-liefhebbers.
Nogmaals dank voor jullie vertrouwen en op naar een mooi nieuw jaar voor ons forum!
Patrick en oud-moderatoren,
Graag sluit ik me aan bij alle voorgaande reactie. Daar valt niks meer op aan te vullen, vind ik.
Waar ik vandaag wél weer mee werd geconfronteerd was dat ik een reactie wilde geven op een topic. Ook nu was ik weer niet snel genoeg met versturen, dus moest ik opnieuw inloggen. Kon ik voorheen mijn bericht weer terugvinden en verzenden, zo was nu mijn (weloverwogen )) geschreven bericht zoek. Is het mogelijk om de instellingen aan te passen en ingelogd te blijven tijdens het schrijven van een bericht?
Er zit een time-out op je sessie wanneer je het vinkje “Onthouden” niet aanvinkt bij het aanmelden; wat deze waarde op dit forum is weet ik niet, maar deze staat volgens mij standaard op 5 minuten.
Wil je je sessie niet kwijtraken, dan moet je het vinkje wel zetten tijdens het aanmelden en eventueel handmatig uitloggen (of je cookies clearen) wanneer je niet aangemeld wenst te blijven.
Peter,
Hartstikke bedankt . Heb je deze digibeet weer wat kennis bijgebracht. Maar ja; moet je ook maar nét weten dat het bedoeld is om ingelogd te blijven . Ik ga er uiteraard dankbaar gebruik van maken!!
Bedankt voor jullie waardevolle input over de sessietime-out tijdens het reageren op berichten. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je bericht verloren gaat door een automatische uitlog.
De “Onthouden”-optie bij het inloggen zorgt er inderdaad voor dat je ingelogd blijft, zelfs na langere perioden van inactiviteit. We realiseren ons echter dat de term “Onthouden” misschien niet voor iedereen direct duidelijk maakt dat het gaat om het behouden van een langere ingelogde sessie.
Een meer beschrijvende term, zoals “Ingelogd blijven”, zou beter aangeven wat de functie precies doet. Dit hebben we zojuist aangepast.
Haha, ja ik zag het nu staan . Dit zal voor meerdere forumgebruikers ook begrijpelijker zijn, lijkt me. Maar de uitleg van Peter was voor mij ook al helder.