R weg, K terug

Goedemorgen,

helaas moet ik melden dat de R1200RT weg is, terug genomen door dealer vanwege teveel en onoplosbare (motorische) mankementen (heeft mij geen cent gekost gelukkig)
Wel zijn we gezamelijk weer op zoek gegaan naar een andere R1200RT, maar een echt goede met lage km stand in dezelfde prijscatagorie is niet gevonden.
Bij toeval liep ik tegen een K1300GT aan, welliswaar iets duurder maar ook weer 2 jaar jonger, maar 52K op de teller en full options (exclusive pakket inclusief xenon) en een topkoffer in kleur.
Ik hoop dat het mogelijk is lid te blijven op dit fantastische forum, je weet maar nooit, misschien vind ik wel weer een fantasche RT in de toekomst, want die 2 pitter is toch wel mijn eerste liefde, alhoewel echt gezegt moet worden dat deze K1300GT ook wel super rijd.

Groeten uit een zonnig Hilversum en veel rij plezier, ik ga nu douchen en daarna toeren.

Geweldige machine de K1300GT.
Ik heb met veel plezier 2x de K1300GT in bezit gehad, doe het nu met 2 cilinders extra.

Dag Peter, dank voor je reactie.
Ik zou graag ook nog eens een 6 pitter bezitten, maar helaas laat mijn bankrekening dat momenteel niet toe, net als een R1200RT LC of R1250RT LC, ik moet nog even blijven dromen LOL.

Vriendelijke groet, Lex.

Je bent en blijft ook met je K1300GT van harte welkom op ons forum Lexy! Vele plezierige kilometers toegewenst! _004