Ruim 2 jaar en 5500 km verder. Verder heb ik ook nog een Saab ![]()
Ik heb op mijn huidige motor inmiddels 2,5 maanden en 2.900 km op de teller gezet (2002
). De vorige 17 maanden en c.a. 17.000 km (1999
).
Mijn niet-RT is 14 weken in mijn bezit (en daar heb ik door buitenlandse bezigheden er 5 niet van kunnen rijden) en deze Teutoonse Opper Godin van de Autobahn heeft mij inmiddels ruim 4500 km verplaatst. De kilometers en de weken vliegen voorbij als je het naar je zin hebt… ![]()
![]()
Bert M
Bijna 3 jaar
1 week
Ik heb drie jaar gestemd in de wetenschap dat de huidige RT over twee weken plaats maakt voor de nieuwe RT.
Groet,
Henk
Mooi vooruitzicht ![]()
Sinds 25 april 2014. 58 dagen waarvan de laatste 16 ‘in panne’. Staat zo’n 7500 km op de teller.
Maarten, een nieuwe R1200RT LC “in panne”, ik hoop niets ernstig ![]()
5 dagen staat er niet bij ![]()
Kan de poll niet beter veranderen in “jaar van aanschaf”…dan blijft deze stem, totdat je een andere koopt tenminste, geldig.
Was idd beter geweest. Echter aanpassen betekent: hele poll weg . . . ![]()
zeven jaar alweer, per jaar ongeveer 7000 km
nog geen 5 uur ![]()
1 Jaar, gekocht toen de 1200RT ruim 1,5 jaar oud was met 1750 km op de teller!!! Nu een tellerstand van 15.500 km ![]()
11 jaren sinds nieuw!!! ![]()
Ben ik dan een echte 1150RT rijder…? :mrgreen:
UPDATE feb 2018-
15 years!!!
Hope de 100,000 MILES (160,000kms) doel te bereiken bij eind 2018 of begin 2019…
Update 1 okt 2019
16,5 jaren. 160,936kms/100,000mls
5 maanden en een paar dagen. Inmiddels 7500 km gereden, en hij gaat steeds beter “passen”. Het is echt wel even wennen als je altijd 4-cylinders hebt gereden (Honda’s, Suzuki’s en een K1100RS).
Wel leuk trouwens: met twee neven naar de Moezel geweest. Eén op een R1100S. Hij vond de RT eerst niet zo, maar na twee dagen: “Hm, toch wel mooi hoe die koffers geïntegreerd zijn op zo’n RT.” Een paar weken later heeft hij proefgereden bij een dealer op een RT, om te kijken of dat wat voor hem was. En inmiddels is de kogel door de kerk en stapt hij binnenkort ook over. Kennelijk werkt RT-rijden aanstekelijk… ![]()
Oei, dit is een beetje off-topic, hopelijk kom ik er mee weg… ![]()
Nee hoor! Het hoofdonderwerp is “R…RT kopen ja of nee?” En dat heeft je neef uiteindelijk toch gedaan ![]()
Is de crisis dan nu eindelijk voorbij???
Aan de tussenstand van deze poll te zien wel: 39% heeft een RT van 1 jaar of jonger ![]()
Ik ben daar trouwens een van met een R1200RT LC van 3 weken oud en 1500 km op de teller.
Zo zie ik eruit als ik op de RT zit
![]()
@erteetje: die conclusie klopt niet helemaal: de vraag is hoe lang je huidige RT in je bezit is, niet hoe oud je huidige RT is. Aangezien die dingen meestal wel een paar jaar meegaan
, zijn het niet allemaal nieuwe RT’s. En dat over de crisis: tja, laten we het hopen…