pech met je bijna nieuwe r1200rt

Zou zomaar op het 800 forum passen van een jaar of vier geleden.
De afhandeling van de dealer vind ik helemaal top, dat rechtvaardigt dan weer een hoop loyaliteit.
Ik hoop dat je de straks een onverdeel tevreden BMW rijder zult zijn.

Ronald

alphonse, alhoewel de aanleiding niet zo goed is, toch gefeliciteerd met je nieuwe motor. Dat mag ook wel eens na zoveel pech man! Ik hoop echt dat je hier wat meer geluk mee mag hebben dan met die anderen. Enneh… idd een goeie actie van die dealer zeg! Daar kunnen andere dealers nog een voorbeeld aan nemen.

JoJo

Nou… ik was wel even helemaal klaar met BMW na 2 van die RT gevallen! Maar geweldig hoe Molenaar Motors het heeft opgelost met het 3e geval, ze zullen er onderhand ook wel een dikke sik van krijgen. En nu kijken wanneer er in MOTORRAD een artikel staat over de duurtest BMW 1600 want die heren nemen geen blad voor de mond en hebben met aardig wat duurtest BMW’s brokken gehad.
Bij wederhoor zegt BMW dan: dat er "uit het veld’ niet zulke klachten naar voren zijn gekomen…

Nou, Alphonse, die Molenaar moet je in ere houden ! Maar ja, Molenaar heeft het overgenomen van Siem de Vos uit Goudriaan, bij wie ik , toen ik nog in Dordrecht woonde, altijd mijn onderdelen haalde, en die aan mijn vorige BMW twins een paar repaaties prima heeft verricht.
Moet wel zeggen dat jouw ervaringen mij stijven in mijn idee om altijd gebruikte motoren te kopen. Ook daarmee moet je natuurlijk een beetje geluk hebben maar de kinderziekten zijn er dan hopelijk wel uit !

groeten Dick